قزوین؛

مشارکت 15 هزار خانوار در سرشماری

15هزار خانوار قزوینی به صورت اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 شرکت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان قزوین گفت : از آغاز سرشماری تا کنون 3 و نیم درصد از خانوارهای استان به این شیوه اطلاعات خود را ثبت کرده اند .


مشارکت 15 هزار خانوار در سرشماری

منوچهر حیاتی اضافه کرد : خانوارها برای ثبت اینترنتی اطلاعات خود تا 24 مهر فرصت دارند .

حیاتی به شهروندان توصیه کرد : ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا در سامانه ثبت اطلاعات با کندی و اختلال مواجه نشوند .

وی افزایش سرعت ، دقت و کاهش هزینه ها با حذف کاغذ را از مزایای این شیوه ذکر کرد و افزود : ثبت اینترنتی اطلاعات برای نخستین بار در حال اجرا است .

قائم مقام مدیر اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ادامه گفت : افراد مطلع هر خانوار برای ثبت اطلاعات خود به روش اینترنتی می توانند به پایگاه  sarshomari95.irمراجعه کنند که در این روش شهروندان با صرف زمان بیشتر و در آرامش امکان پاسخگویی به سولات را دارند .

به گفته حیاتی با ثبت نام اینترنتی ، شهروندان در هنگام مراجعه حضوری ماموران آمارگیر، فقط کد آماری اعلام شده اینترنتی را ارائه کنند و در صورت نبودن در منزل با شماره ای که به منازل افراد انداخته می شود تماس و کد آماری را به ماموران اعلام کنند.

وی افزود : خانوارهایی که اقدام به ثبت نام اینترنتی نکنند باید از 25 مهر به مدت یک ماه پاسخگوی سوالات ماموران آمارگیر که به درب همه منازل مراجعه میکنند ، باشند .

سرشماری عمومی نفوس و مسکن هر 5 سال یکبار برگزار می شو د.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.