آبادان؛

ضرورت خط کشی جاده های فرعی و اصلی شادگان

خط کشی جاده های فرعی و اصلی شادگان ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛آلبوغبیش معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: اداره راه و شهرسازی مکلف شد در اسرع وقت ممکن مسیرهای مورد نظر را خط کشی کند .

نعمت الله آلبوغبیش  همچنین بر لزوم سه زمانه کردن چراغ راهنمایی چهارراه لاله و راه اندازی چراغ راهنمایی سه راهی خیابان ولایت و بلوار فتح المبین تأکیدکرد و افزود: نیروی انتظامی، پلیس راه و راهنمایی و رانندگی باید در جهت مدیریت نظم و امنیت و روان سازی ترافیک با ارزیابی موانع و نارسایی ها و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم اقدام جدی معمول کنند.

وی با انتقاد از کند بودن عملیات اجرایی احداث پل جدید جهانگیری و تأکید بر ضرورت تسریع در تکمیل این پل گفت: پل قدیمی به شدت فرسوده شده و ریزش کرده و تردد با مشکل انجام می شود، علاوه بر این احتمال سقوط وسایل نقلیه در رودخانه نیز متصور است که در صورت وقوع حادثه، اداره راه و شهرسازی باید پاسخگو باشد.

معاون فرماندار شادگان افزود: امور راهنمایی و رانندگی کل محدوده شهر شادگان توسط پلیس راهور شادگان باید اداره شود و خارج از محدوده شهری به عهده پلیس راه آبادان ـ اهواز و شادگان است.

آلبوغبیش گفت: اساس هماهنگی های به عمل آمده درجلسه، ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیف شده در خارج از محدوده شهر شادگان از این به بعد در شهر شادگان انجام خواهد شد و رانندگان وسایل نقلیه مورد نظر، نیازی به مراجعه به پلیس راه آبادان نخواهند داشت .

در این جلسه ضمن معرفی سرهنگ «حقی زاده» به عنوان رئیس پلیس راه آبادان ـ اهواز و شادگان از خدمات سرهنگ «آشیری» رئیس قبلی تقدیر و تشکر کرد .

در این جلسه گره های ترافیکی شهرستان مطرح و مقرر شد دستگاههای اجرایی ذیربط در اسرع وقت ممکن پیگیری و نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.