مهمترین اخبار گروه اجتماعی در 13مهر؛

در دوران یک مدیر بانک، 1400 میلیارد تومان تسهیلات اعطا شد/زامبی در کشور وجود ندارد/مراجعه 63 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی

در این بسته خبری به مهمترین رویداد های 24 ساعت گذشته پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از بازداشت 5 نفر در پرونده بانک ملت تا پرداخت ماهانه 100 هزار تومان به سالمندان زمین‌گیر از مهمترین بحث های روز گذشته (سه‌شنبه، 13مهر) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

جعفری دولت آبادی دادستان تهران از بازداشت پنج نفر در پرونده بانک ملت و پرداخت حدود 1000 میلیارد تومان در پرونده بر خلاف مقررات و بازگشت و توقیف هفتصد میلیارد تومان خبر داد.


مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی شهر تهران از مراجعه 63 هزار وسایل نقلیه به مراکز معاینه فنی در 11 روز اول مهر ماه خبر داد.


عضو شورای شهر تهران گفت: همزمانی بازی ایران – کره با تاسوعای حسینی طبق برنامه ریزی فیفا و خارج از تئوری، توهم توطئه است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران گفت: 37 هزار سالمند تحت حمایت این نهاد هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: 14 مهرماه روز تهران نامیده شده بود که نه شهرداری و نه شورا آمادگی لازم را برای برگزاری مراسم این روز ندارند.


مدیرپروژه بین‌المللی حفاظت از یوزپلنگ ایرانی گفت: کمک 47 هزار دلاری سازمان ملل‌متحد برای حمایت از یوزپلنگ ایرانی فقط اعلام شده و هنوز واریز نشده است.


سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در 6 ماه گذشته میزان کشفیات مواد مخدر 357تن بوده که 10درصد افزایش نشان می دهد.


جانشین رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی اعلام کرد: نگهبانان محله به تجهیزات دفاع شخصی شامل شوکر و افشانه در راستای پیشگیری از جرم مجهز می شوند.


مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: از اول آبان ماه با عرضه‌کنندگان دام زنده و فرآورده‌های گوشتی که مجوز نداشته باشند، برخورد قانونی می‌شود.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا گفت: در یکی از شگردهای جدید، کلاهبرداران این بار کالاهای معمولی را گاهی تا ده برابر قیمت به کاربران می فروشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.