نظرسنجی درخصوص فرار مالیاتی نامزد جمهوری خواهان/ ترامپ خودخواه است یا باهوش؟

در یک نظرسنجی جدید از مردم آمریکا خواسته شد نظر خود را درخصوص اقدام ترامپ در پرداخت نکردن مالیات بیان کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان، در مناظره با هیلاری کلینتون پرداخت نکردن مالیات را نشانه هوش خود دانسته بود. براساس یک نظرسنجی جدید از سوی موسسه رویترز/ایپسوس، در حالی که تقریبا نیمی از آمریکایی ها از اقدام ترامپ حمایت می کنند، بیشتر مردم این کشور معتقدند ترامپ خودخواه است و کشورش را دوست ندارد.

در این نظرسنجی درخصوص فرار مالیاتی نامزد جمهوری خواهان، که نتایج آن روز سه شنبه منتشر شد، 67 درصد رای دهندگان اقدام ترامپ را در فرار از مالیات "خودخواهانه" دانستند. 61 درصد نیز عمل وی را "غیر وطن پرستانه" خواندند.

در عین حال، 46 درصد رای دهندگان نیز در این نظرسنجی معتقد بودند نامزدی که بداند چگونه میزان مالیات های پرداختی خود را کاهش دهد، یک فرد باهوش است. 

در این نظرسنجی از رای دهندگان خواسته شده بود صفتی را برای توصیف عمل پرداخت نکردن مالیات از سوی ترامپ انتخاب کنند. این نظرسنجی به زبان انگلیسی و در هر 50 ایالت آمریکا انجام شد و 1984 آمریکایی نیز در آن شرکت کردند.

ترامپ نخستین نامزد انتخاباتی در تاریخ آمریکاست که اظهارنامه مالیاتی خود را منتشر نکرده است. مساله مالیاتی نامزد جمهوری خواهان پس از انتشار گزارش نیویورک تایمز درخصوص اظهارنامه مالیاتی ترامپ، پررنگ شد. در این گزارش گفته شده بود ترامپ به مدت 18 سال مالیات پرداخت نکرده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار