تمدید مهلت تکمیل ظرفیت آزمونهای 95 دانشگاه آزاد تا 16 مهرماه

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی 95 این دانشگاه خبر داد.

بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ثبت نام انتخاب رشتته مرحله تکمیل ظرفیت که از ساعت 14 شنبه دهم مهرماه تا ساعت 24 دیشب (13 مهرماه) مهلت داشت، تمدید شد.

به گفته رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، این مهلت تا ساعت 24 روز جمعه 16 مهرماه 95 تمدید شده است.

دانشیان از اعلام اسامی پذیرفته شده در روز شنبه 17 مهر ماه خبر داد و یادآور شد: پذیرفته شدگان می توانند بعد از اعلام نتایج جهت ثبت نام به واحددانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

گفتنی است، کلیه داوطلبانی که در آزمون دکتری تخصصی 95 دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده و دعوت به مصاحبه شدند و در جلسه مصاحبه حضور داشته اند، می توانند متناسب با رشته و گرایشی که مصاحبه شده اند و همچنین کلیه داوطلبان حاضردر جلسه آزمون کارشناسی ارشد 95 دانشگاه آزاد اسلامی می توانند متناسب با مجموعه امتحانی که درآن شرکت کردند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر20 رشته محل دانشگاهی اقدام کنند.

با توجه به امکان افزوده شدن رشته/محل های جدید و همچنین امکان ویرایش رشته/محل های انتخابی تا پایان مدت زمان ثبت نام، به کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت توصیه می شود در صورت تمایل نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار