تاجدار:

بعضی ها دوست دارند تیم سیاه جامگان را به حاشیه بکشانند/اختلافی بین کاظمی و رویانیان وجود ندارد

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: بعضی اشخاص دوست دارند با بیان کردن اختلاف فرهاد کاظمی و محمدرضا رویانیان تیم سیاه جامگان را به حاشیه بکشانند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،فرهاد کاظمی پس از چند روز غیبت بالاخره به تمرینات سیاه‌جامگان برگشت و برای جبران نوبت‌های تمرینی که غیبت داشت، میزان تمرینات تیمش را چند برابر کرده است.

انگار انگیزه‌‌ اش نسبت به گذشته، افزایش یافته و به طور کلی آدم دیگری شده است. اما این روزها شایعات فراوانی در فضای فوتبال شنیده می‌شود مبنی بر این که دلیل قهر کاظمی اصلا بی پولی باشگاه نبوده است زیرا او می‌دانسته که تیم سیاه‌جامگان مشکل مالی دارد.

قضیه از این قرار است که فرهاد کاظمی فکرش را نمی‌کرد محمد رویانیان که هم اکنون رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان می باشد، بتواند پستی در این تیم بگیرد و وی به همین دلیل بود که نزدیک به 6 روز تمرینات تیمش را تحریم کرد، به تبعیت از وی کادر فنی و بعضی بازیکنان هم از شرکت در تمرینات تیم خودداری کردند.

برهمین اساس برای صحت و سقم این موضوع مصاحبه ای را با سلمان تاجدار مربی تیم فوتبال سیاه جامگان ترتیب دادیم که وی اظهار کرد: صحبت های مطرح شده به هیچ عنوان صحت ندارد ، بعضی اشخاص دوست دارند با بیان کردن این شایعه ها تیم سیاه جامگان را به حاشیه بکشانند.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان در پایان گفت: از زمانی که محمدرضا رویانیان به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه سیاه جامگان انتخاب شده است، تمام تلاشش این است که بتواند مشکلات مالی تیم سیاه جامگان را کاهش دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار