روزنامه‌ها از فضای مجازی چه می‌گویند؟

مجهز شدن سامانه تلگرام به بازی های گرافیکی/افتتاح دیتابیس فیسبوک در اروپا/عمر نا امید کننده باتری آیفون

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه‌های مختلف کشور از جمله کسب‌وکار، جوان، خراسان، تفاهم، شهروند و... نگاهی به سوژه‌های روز فضای مجازی داشته‌اند که  مهم‌ترین آن ها را در بسته‌ای برای شما آماده کرده‌ایم و به نظر شما مخاطبان می‌رسانیم.

در ادامه تعدادی از این مطالب را مشاهده می‌کنید.

ابرار اقتصادی :
"روزنامه ابرار اقتصادی از مجهز شدن سامانه  تلگرام به بازی های گرافیکی خبر داد ونوشت: شرکت تلگرام برای جذابیت بیشر اپلیکیشن پیام رسان خود، بازی های گرافیکی سه بعدی به آن اضافه می کند.
مسووان شرکت تلگرام اعلام کردند، برای ایجاد جذابیت بیشر برای یکصد میلیون کابر خود در سرتاسر جهان، یک سری بازی های HTML5 معرفی خواهند کرد.
 در حال حاظر 30 بازی در تلگرام وجود دارد که کاربران می توانند به صورت انفرادی یا گروهی با یکدیگر بازی کنند. 
با وارد کردن gamebot @می توانید با فهرست بازی ها آشنا شوید و هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید. 
 قرار است شرکت تلگرام در آینده، بازی های سه بعدی استراتژیکی و جنگی را به این فهرست اضافه کند. 
گفتنی است؛بازی های تلگرام برای دو نسخه آندروید و iOS موجود خواهند بود."



ایران:
روزنامه ایران از افتتاح دیتابیس فیسبوک در اروپا خبر داد و نوشت: "فیـــس بوک قصد دارد در شـــهر "اودنس" دانمارک ســـومین دیتابیس بزرگ خود در اروپا را بســـازد که با احتســـاب این مرکز جدید تعداد کل دیتابیس های فیس بوک در سرتاسر جهان به 8 مرکز خواهد رسید.
 پیش از این مراکز دیتابیس فیس بـــوک در اروپا در "لوئا" ســـوئد و "کلونی" ایرلند ســـاخته شـــده اند و همچنین شـــمار دیگـــری از مراکز اطلاعاتـــی فیس بـــوک در شـــهرهای مختلف امریـــکا از قبیل "پرایـــن ویل"، "ایووا"، "تگزاس" و"کالیفرنیا شـــمالی" هستند و قرار است مرکز دیگری هم در آینده در پایتخت مکزیک راه اندازی شـــود. 


تفاهم:
تفاهم از برگزاری بزرگ ترین و معتبرترین نمایشگاه داخلی در حوزه فناوری نانو خبر داد و نوشت: نهمین جشنواره فناوری نانو با حضور معاون اول ريیس جمهور، معاون علمی و فناوری ريیس جمهور، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر ستاد فناوری نانو ظهر امروز افتتاح می شود. 
جشنواره فناوری نانو که به صورت سالیانه توسط ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می شود، بزرگترين و معتبرترين نمايشگاه داخلی در حوزه فناوری نانو و دومین نمايشگاه فناوری نانوی آسیا به شمار می رود.
 شبکه آزمايشگاهی توانا، شبکه ای متشکل از 66 آزمايشگاه در پژوهش سراهای سراسر کشور است و هدف آن آموزش فناوری نانو به دانش آموزان به وسیله تجهیزات نانويی ساخت ايران است. 
گفتنی است؛ شرکت هايی از کشور های کره و تايوان، دستاوردهايشان را در اين نمايشگاه ارائه می کنند که صنايع، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی داخلی می توانند با آنها در ارتباط باشند.



جهان صنعت:
روزنامه جهان صنعت از عمر نا امید کننده باتری آیفون خبر داد ونوشت: بررسي هاي شركت انگليسي ويچ نشان مي دهد كه عمر باتري آيفون 7 نااميدكننده است.
 اپل مدعي شده بود باتري آيفون 7 در مقايسه با آيفون 6 اس تا دو ساعت بيشتر است اما حتي با وجود اين افزايش آيفون 7 از رقباي قدرتمند خود عقب تر است و گر چه عمر باتري آيفون 7 در صورت استفاده از آن براي وبگردي نسبتا خوب است اما در صورت استفاده مداوم از آن براي تماس هاي صوتي به سرعت به پايان مي رسد.

بر اساس گزارش  های ارائه شده آيفون 7 تنها براي 12 ساعت مكالمه صوتي قابل استفاده است اما اس 7 براي 24 ساعت و اچ تي سي 10 براي 31 ساعت و جي 5 براي 26 ساعت مكالمه قابل استفاده است.




کسب و کار:
روزنامه کسب و کار از مذاكره با اينتل‌ست و يوتل‌ست براي خريدماهواره خبر داد و نشت: ايران قصد خريد دو ماهواره مخابراتي و سنجشــي دارد و پس از برجام مذاكراتــي را با اپراتورهاي ماهوارهاي يوتل ست، اينتل ست، اسپوت نيك، آسياست و SCS متعلق به كشورهاي اروپايي و آسيايي شامل فرانسه، انگليس، روسيه، چين، كره و ژاپن داشته ايم.
 كنترل و بهره برداري از اين ماهوارهها داخل كشور خواهد بود و بر اساس نيازهاي كشور خريداري مي شوند كه مالكيت آنها نيز در اختيار ايران خواهد بود. 
اين پروژه از اولويت فني سازمان فضايي خارج نشده و حتي مذاكراتي را با كشور روسيه براي اعزام فضانورد به فضا شده است.
طبق پيش‌بيني ها تا سال 2050 رفت و آمد به فضا زياد خواهد شد و در اين راستا برخي كشورها حتي پرتابگرهاي خصوصي ساختند تا خود را براي اين بازار آماده كنند. "



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار