زاهدان؛

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مرزبانی به مردم مناطق محروم مرزی

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته نیروی انتظامی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مرزبانی به مردم مناطق محروم مرزی انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، مجید رسولی‌زاده فرساد گفت: در هفته نیروی انتظامی به منظور کمک به نیازمندان، تیم‌های پزشکی و امدادی شامل پزشک و بهیار به مناطق محروم مرزی اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این طرح خدماتی از جمله ویزیت رایگان پزشک، توزیع رایگان دارو و بسته‌های بهداشتی و مشاوره در سطح استان انجام شد.

وی افزود: با توجه به لزوم ارتباط هرچه بیشتر با مرزنشینان و بررسی و رفع مشکلات و کمبودهای مناطق مرزی، نشست‌های صمیمی با حضور معتمدان و منتقدان در سطح استان برگزار شد.

وی گفت: به منظور ارائه خدمات مضاعفی به مرزنشینان، برنامه‌های ویژه‌ای به همت فرماندهان یگان‌های تابعه شامل تسهیل در تردد گذرگاه‌های مرزی و افزایش ساعات فعالیت بازارچه‌های مرزی و خدمات رسانی به مسافران در برخی مناطق اجرا شد.

دبیر برگزاری مراسم هفته نیروی انتظامی مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تشکیل شورای اداری با حضور مسؤولان و سایر نهادها، افتتاح تعدادی از طرح‌های پژوهشی حوزه فناوری اطلاعات، پروژه تقویت پایش هوایی مرزها به وسیله پهبادها، رونمایی از کتب تحقیقاتی و کاربردی و افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی در سطح مرزهای استان از دیگر برنامه‌های چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی در مرزبانی سیستان و بلوچستان بود.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.