قم؛

رونمایی سند هویتی «شهید یوسفی فر» از شهدای انتظامی

همزمان با هفته نیروی انتظامی و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، از سند هویتی شهید خدایار یوسفی فر از شهدای ناجا در جلسه شورای اداری استان قم تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی استان از جمله استاندار قم، فرمانده انتظامی، مدیران کل ثبت احوال، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم برگزار شد، از سند هویتی شهید خدایار یوسفی فر رونمایی و از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل گردید.

سراوان خدایار یوسفی فرد در سال 1323 در روستایی در اراک چشم به جهان گشود ، وی پس از تحصیل در دوران ابتدایی و تکمیلی وارد دانشگاه افسری و سپس در یگان انتظامی مشغول خدمت شد.

با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی ، شهید یوسفی فرد داوطلبانه به منطقه جنوب کشور اعزام شد و درمبارزه بی امان با صدامیان رشادتهای فراوانی را از خود نشان داد و به پاسداری از میهن اسلامی پرداخت.

این شهید گرانقدر در تاریخ هفتم آبانماه سال 1359 با تعدادی از همزمانش در شهر سوسنگرد براثر بمباران هواپیماهای جنگی دشمن زخمی شد و هنگام انتقال زخمی ها مورد اصابت خمپاره دشمن قرار گرفته و به شهادت رسید.

 لاریجانی در صفحه رونمایی شده از سند هویتی شهید یوسفی فرد نوشت: خداوند آن شهید عزیز را با سردار شهیدان امام حسین (ع) محشور نماید.

 شناسنامه نمادین این شهید بزرگوار نیز به خانواده ایشان تقدیم شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار