سلطانی مهر: خوشحالم عملکردم مورد توجه رسانه های بین المللی قرار گرفته است

هافبک تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان گفت: حریفان قدرتمندی در رقابت های آسیایی داریم اما به دنبال صعود به رقابت های جهانی و قهرمانی هستیم.  

سلطانی مهر: خوشحالم عملکردم مورد توجه رسانه های بین المللی قرار گرفته است/ هدف تیم ملی جوانان کسب سهمیه جهانی و قهرمانی آسیا استمحمد سلطانی مهر در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که نشریه معتبر گاردین انگلیس وی را در جمع 60 بازیکن آینده دار جهان فوتبال قرار داده، بیان کرد: زمانی که این خبر را شنیدم خیلی خوشحال شدم. خدا را شاکرم که عملکردم مورد توجه رسانه های بین المللی قرار گرفته و امیدوارم در آینده هم بتوانم برای تیم هایم مثمرثمر باشم.

وی در مورد اشاره نشریه مذکور به ضربات آزاد فوق العاده سلطانی مهر تصریح کرد: این نظر لطف رسانه ها است.

سلطانی مهر درباره وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان در آستانه رقابت های  آسیایی بحرین، گفت: تیم ملی جوانان در وضعیت خوبی قرار گرفته و تا حدود 80 درصد به آمادکی لازم جهت شرکت در رقابت های آسیایی رسیده است.  هدف ما کسب سهمیه رقابت های جهانی و سپس بالابردن جام قهرمانی رقابت های جوانان آسیا است. امیدوارم با ارائه عملکردی خوب به اهداف خود در رقابت های آسیایی بحرین برسیم.

وی افزود: امیدوارم در این شب های عزیز، دعای خیر مردم ایران بدرقه راه ملی پوشان جوان باشد و با کسب سهمیه و قهرمانی بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا درمورد هم گروه های کشورمان در رقابت های جوانان آسیا، تصریح کرد: با حریفان قدرتمندی در این رقابت ها هم گروه هستیم. قطر قهرمان دوره قبلی رقابت های جوانان آسیا است. ژاپن که همیشه نشان داده که توجه خاصی به تیم های پایه دارد و تیم های رده پایه این کشور جزء قدرت های درجه یک فوتبال آسیا به شمار می روند. یمن هم تیم خوبی است. با این حال سعی می کنیم با همدلی بازیکنان و تدابیر کادرفنی در ابتدا به عنوان صدرنشین، به مرحله بعدی صعود کنیم و در ادامه سهمیه رقابت های جهانی و جام قهرمانی را به دست آوریم.

هافبک تیم ملی جوانان درباره این که تجربه لیگ برتری چند بازیکن این تیم، اظهار داشت: بار تجربی تیم ملی جوانان، در حد مناسبی قرار دارد و این امر در رقابت های مهم پیش رو به تیم ملی کمک می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار