اصفهان؛

مصرف کالای خارجی ارثیه منحوس قاجار و پهلوی اول و دوم است

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مصرف کالای خارجی ارثیه منحوس قاجار و پهلوی اول و دوم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین حسین زاده در همایش پلیس امنیت عمومی و اصناف، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مردم اصفهان حماسه عاشورا را بیش از دیگران درک کرده‌اند و دلیل این حرف هزاران شهیدی است که در گلستان شهدا آرمیده‌اند، تاریخ هیچ‌گاه پشتیبانی بازار و کسبه اصفهان از رزمندگان را فراموش نمی‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: اگر سناریوهای دشمن در کشورهای منطقه موفق شده ولی در ایران همچنان امنیت پابرجاست و آمریکا با داشتن ناوی که دو راکتور هسته‌ای را حمل می‌کند، جرأت نزدیکی به تنگه هرمز را ندارد به سبب اراده خداوند، عنایت امام زمان، لطف مردم و تلاش خدمتگزاران است.

حسین‌زاده با تأکید بر اینکه اگر امنیت نباشد حیات انسان نشاط و شادابی را نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: همه ملت‌ها برای داشتن امنیت سرمایه‌گذاری‌ ویژه می‌کنند که به لطف خدا در ایران امنیت مطلوبی را شاهد هستیم.

وی هدف دشمن را تحت تأثیر قرار دادن اخلاق و کمرنگ کردن حیا و غیرت دانست و گفت: مفهوم امنیت در قرن 21 تغییر کرده است و یک تلفن همراه می‌تواند از فرسنگ‌ها دورتر، افکار و رفتار جوانان را تحت تأثیر قرار دهد و به امنیت اخلاقی صدمه بزند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان انگیزه دشمن را ایجاد میل و انگیزه کاذب برای خرید کالای غربی برشمرد و افزود: دشمن به خوبی آگاه است که اگر به بازار و اقتصاد ما ضربه بزند در سایر عرصه‌ها نیز می‌تواند موفق باشد.

حسین‌زاده تأکید مقام معظم رهبری بر اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد را طی سال‌های اخیر نشان بینش حکیمانه ایشان ذکر کرد و یادآور شد: ژاپن بعد از 9 سال سیطره آمریکا با عزم جدی براینکه به هیچ وجه از کالای خارجی استفاده نکند و کالای تولید داخل را دست دوم و سوم مصرف و دست اول آن را به کشورهای دیگر صادر کند، اکنون جز 5 اقتصاد برتر دنیاست.

وی مصرف کالای خارجی را ارثیه منحوس قاجار و پهلوی اول و دوم دانست و ادامه داد: اصفهانی که بیش از 30 درصد انرژی کشور را تولید می‌کند و پایتخت طلای ایران و مهد ورزش پهلوانی است و صدها اثر تاریخی دارد، نباید در بازارش صنایع دستی چینی و هندی وجود داشته باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان تلاش نیروی انتظامی را بر مبارزه با قاچاق جدی خواند و جمهوری اسلامی را از معدود ملت‌هایی ذکر کرد که زیر بار زور هیچ قدرتی نرفته است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.