برنامه اصلی دشمن منحرف کردن مردم از مسیر انقلاب است

مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به این که حضور مردم در صحنه سیاسی سرمایه انقلاب بوده است،گفت: برنامه اصلی دشمن این است که مردم را از مسیر انقلاب منحرف سازند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ غلامعلی حدادعادل عصر امروز در اختتامیه نمایشگاه مهر درخشان در حرم منور رضوی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان به دنبال ضربه زدن و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، گفت: جنگ تحمیلی را نیز با همین تفکر راه انداختند و امروز جمع‌بندی این شده که یک جنگ اقتصادی همراه با مقابله فرهنگی را دنبال کرده و در واقع از دو طریق با برنامه عمل می‌کنند.

حدادعادل خاطرنشان کرد: تحریم‌ها و مسئله هسته‌ای دروغ و بهانه‌ای بود برای فشار اقتصادی به ملت ایران تا مردم به دلیل مشکل اقتصادی دچار انحراف فرهنگی شوند.

وی تصریح کرد: دشمن درصدد بود فقر، بیماری و اعتیاد را در جامعه افزایش دهند و از طریق جنگ نرم مردم را متمایل به مصرف کالای غرب کرده و از انقلاب خود دور سازند تا سرمایه مردمی از انقلاب بگیرند و در مقابل نظام بایستند.

مشاور مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه حضور مردم در عرصه نظام جمهوری اسلامی و صحنه سیاسی سرمایه انقلاب بوده است،گفت: برنامه اصلی دشمن این است که این سرمایه از انقلاب گرفته و مردم را از مسیر انقلاب منحرف سازند.

مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه تحریم‌ها هنوز ادامه دارد، تصریح کرد: می‌گویند همه چیز درست شده اما فقط روابط بانکی درست نشده ‌در حالی که این به معنای همه چیز است و لذا تحریم‌ها ادامه دارد.

حدادعادل خاطرنشان کرد: دیروز فقط ما دلواپس بودیم اما امروز همه دلواپسند و کسانی که دیروز ما مسخره می‌کردند امروز دلواپس‌تر از ما شدند.

وی با اشاره به سفر وزیر اقتصاد آلمان به ایران گفت: وزیر اقتصاد آلمان قبل از اینکه به ایران بیاید شرط همکاری با ایران را این دانسته که ایران رژیم صهیونیستی را به رسمیت بشناسد که معنی آن این است که ما برای یک کمک احتمالی از آرمان حمایت از فلسطین خود دست برداشته و بر رژیم جعلی صهیونیستی میدان داده و صحه بگذاریم.

مشاور مقام معظم رهبری ادامه داد: عجیب‌تر از این آن است که وزارت امورخارجه اعلام کرد که اجازه دخالت به امور داخلی خود را به کشورهای دیگر نمی‌دهیم که ما انتظار موضع صریح‌تری داشتیم اما با وجود تمام اینها وزیر اقتصاد آلمان به ایران آمد و قراردادهایی نیز بسته شد.


حدادعادل با بیان اینکه مقام معظم رهبری مدت‌هاست که مردم و مسئولان را به اقتصاد مقاومتی دعوت و سفارش می‌کنند، تصریح کرد: بنده اطلاع دارم که مقام معظم رهبری در هیچ امری به اندازه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی اهتمام نداشته‌اند و به این میزان سفارش نکرده و دغدغه نداشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه مهر درخشان از این جهت مهم بود که از جنس اقدام و عمل است و آنهایی که در مشهد هستند فهمیدند که کالای ایرانی را خرید کنند و آنهایی که در شهرستان‌ها بودند نیز پیام این نمایشگاه را به شهر خود رساندند.

حدادعادل با بیان اینکه این اختتامیه به معنای پایان کار نیست، بیان کرد: این اختتامیه در واقع به معنای تایید این کار و تجدید پیمان با رهبری است و ادامه آن ایجاد بازار بزرگتر با شعار "کالای ایرانی خانواده ایرانی" است و قطعاً در این راه موفق می‌شویم زیرا مردم ما به کشور خود علاقه دارند.

مشاور مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه نباید بگوییم جنس ایرانی به درد نمی‌خورد، تصریح کرد: این حرف اهانتی به ملت ایران است؛ در واقع یکی از راه‌های اینکه جنس بهتر تولید شود این است که میزان فروش بالا برود و برای بالاتر رفتن فروش باید قدری تحمل کنیم.

حدادعادل خاطرنشان کرد: مردمی که پیکر تکه‌تکه شده فرزندانشان را در جریان جنگ تحمیلی و برای دفاع از اسلام تحویل گرفتند مسلماً می‌توانند کمی پایین بودن کیفیت اجناس داخلی را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه تولیدکننده نیز باید انصاف داشته باشد، گفت: تولیدکنندگان داخلی دائماً باید به این فکر باشند که عیب محصول خود را برطرف کرده و کیفیت آن را ارتقاء بخشند.

حداد عادل با بیان اینکه سراسر ایران باید به اقتصاد مقاومتی کمک کنند، گفت: شهر مشهد با 27 میلیون زائر نباید به میدان و بازار گسترده فروش تولیدات خارجی تبدیل شود، در واقع همانطور که قداست شهر مشهد در امور فرهنگی باید حفظ شود در این زمینه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم جنس ایران با کیفیت بهتر و قیمت کمتر عرضه کنیم و شاهد این باشیم که بازارهای بیشتری از تولیدات داخلی در مشهد و شهرهای دیگر کشور برپا شود.


انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.