لرستان؛

تولید یک میلیون و 200 هزار تن ورق فولادی در کارخانه فولاد ازنا

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از تولید یک میلیون و 200 هزار تن ورق فولادی در کارخانه فولاد ازنا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رارانی در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی دورود و منطقه ویژه اقتصادی لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی لرستان به مساحت 463 هکتار طبق مصوبه هیات وزیران در شهرستان ازنا واقع شده که دارای اقلام صادراتی از قبیل انواع سنگ‌های نمای ساختمانی، سنگ مصنوعی، مصنوعات و ظروف پلاستیکی و انواع داروهای دامی و انسانی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان ادامه داد: اولویت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لرستان شامل صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی، کانی غیر فلزی صنایع وابسته، صنایع الکترونیکی، شیمیایی و خدماتی است.
رازانی با بیان اینکه در منطقه ویژه اقتصادی لرستان 25 واحد صنعتی با اشتغالزایی 450 نفر مستقر هستند، بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری این واحدها در منطقه 942 میلیارد ریال است.
وی از واحدهای بایر افلاک، فولاد و گداز قطعه کیا بازدید کرده و در پایان گفت: واحد صنعتی بایر افلاک که در این منطقه مستقر است یکی از بزرگترین کارخانه های خاورمیانه در تولید دارو در دو فاز دامی و انسانی و با 100 نفر اشتغال و سرمایه گذاری 432 میلیارد ریال در فاز اول بوده که انواع آمپول‌های تزریقی و سوسپانسیون‌ها و پودرهای دارویی را تولید می‌کند.
رازانی با تاکید براینکه پیش‌بینی می‌شود  واحد صنعتی فولاد ازنا تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسد، یادآور شد: این واحد صنعتی در زمینی به مساحت 100 هکتار با ظرفیت تولید یک میلیون و 200 هزار تن ورق فولادی در ضخامت‌های مختلف و پیش‌بینی اشتغال 1200 نفر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که با توجه به ماشین آلات خریداری شده و پیشرفت کار و موجبات رونق اقتصادی خواهد بود.
انتهای پیام/ا
برچسب ها: تولید ، تن ، کارخانه ، فولاد ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.