سرخه;

نمایشگاه کودکان عاشورایی در سرخه برپا شد

به مناسبت هفته ملی کودک، نمایشگاه کودکان عاشورایی با شعار کودکان تشنه اند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سرخه برپا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سرخه ، سرپرست فرمانداری شهرستان سرخه در خلال این نمایشگاه گفت: امام حسین پرچمدار آزادگی و ایستادگی است و این نهضت و شور عاشورایی باید به صورت فراگیر برای نسل امروز انقلاب و کودکان با زبانی قابل فهم و درک تبیین شود.
مویدی زاده بابیان اینکه نهضت حسینی امروزه بدون هیچ مرزی و به صورت فراگیر بین المللی شده است تصریح کرد:برنامه هایی از قبیل نمایشگاه های مصور،تعزیه خوانی و مدح و ستایش در آشنایی کودکان و نوجوانان با ماه محرم و پیام نضت حسینی تاثیر گذار خواهد بود.
حمزه رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سرخه نیز گفت:کودکان و نوجوانان سرمایه های ارزشمند نظام بوده که باید با آموزش و تعلیم آموزه های دینی به آنان روحیه دینی و انقلابی آنان را تقویت بخشیم.
وی با اشاره به شعار هفته ملی کودک با عنوان کودکان تشنه اند تصریح کرد : شعار هفته ملی کودک برگرفته از آموزه های عاشورایی است که کودکان باید با برنامه ریزی و آموزش های مناسب با نهضت حسینی بیش از پیش آشنا شوند.
گفتنی است ؛ این نمایشگاه در غرفه های عکس عاشورایی،کاردستی،تعزیه خوانی نوجوانان،نقاشی،خوشنویسی،نوشتن خلاق،سفالگری و مسابقه دلنوشته تا22 مهرماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر برای بازدید عموم دایر می باشد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.