پورموسوی: فدراسیون طلب 2 میلیارد تومانی مان را بدهد / با شرایط بد مالی، جنازه ما هم به آسیا نمی‌رسد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: با مشکلات شدید مالی مواجه هستیم و امیدوارم هر مدیرعاملی می آید، مشکلات مان را برطرف کند.

 سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره افت استقلال خوزستان در لیگ برتر بیان کرد: سرمربی تیم من هستم و به‌عنوان نفر اول کادر فنی، مسئولیت نتایج ضعیف را بر عهده می گیرم، درست است که از لحاظ فنی مشکلاتی داریم و باید روی آنها کار کنیم اما مشکلات فنی، قطعاً با کارکردن حل می شوند اما تیم ما بحران مالی دارد و این موضوع روی مسائل روحی و روانی بازیکنان تأثیر منفی گذاشته است.
 
وی افزود: ما قهرمان ایران شدیم و خیلی‌ها در کنار جام عکس انداختند اما دیگر خبری از آنها نشد و در حال حاضر با مشکلات شدید مالی مواجه هستیم اما هیچ‌کس در استان خوزستان به تیم ما توجه نمی‌کند. مسئولان می‌گویند که تیم ما پایین جدول است و کاری به این تیم نداریم اما استقلال خوزستان باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد و با این وضعیت جنازه ما هم به آسیا نمی‌رسد.

پورموسوی با اشاره به تغییرات در هیئت مدیره این باشگاه و احتمال انتخاب مدیرعامل جدید برای آبی‌پوشان خوزستان اظهار کرد: اکنون تیم فقط مشکلات مالی دارد و هر کسی می آید باید این مشکلات را برطرف کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: من هیچ‌وقت برای تیم کم نگذاشتم و مسئولان باشگاه استقلال خوزستان هم عادت ندارند، پشت مربی‌شان را خالی کنند. امیدوارم فدراسیون فوتبال طلب 2 میلیاردی مان را بدهد تا کمی از مشکلات مان  حل شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار