اصفهان؛

آماده باش پليس اصفهان برای تامين امنيت مراسم های عزاداری اباعبداله الحسين(ع)

فرمانده انتظامی استان از آماده باش 100 درصدی نيروهای اين فرماندهی برای تامين امنيت مراسم هاي عزاداری ابا عبدالله الحسين (ع) خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخاني، در حاشيه ديدار با استاندار گفت: نيروي انتظامي يك نيروي ديني و ولايي و در خدمت هيئت هاي مذهبي است و قبل از ورود به ماه محرم نيز جلسات و نشست هاي خوبي براي هرچه بهتر برگزار شدن مراسم هاي عزاداري ابا عبدالله الحسين (ع) در دهه اول ماه محرم با هيئت هاي مذهبي برگزار كرديم و تا كنون هيچ حادثه خاصي در استان نداشتيم.

وي افزود:به حمد اله امسال مراسم هاي عزاداري مردم ولايتمدار اصفهان در سوگ فرزند پيامبر (ص) با عظمت و يك انضباط و آرامش بيشتري نسبت به سال هاي قبل در حال برگزاري است.

سردار آقاخاني ماموريت نيروي انتظامي در ايام دهه اول ماه محرم را دردو بخش انتظام بخشي و امور ترافيكي عنوان كرد و اظهار داشت: نيروهاي انتظامي استان در طول هفته ناجا در حال آماده باش 100 درصدي در خدمت هيئت هاي عزاداري و عموم مردم عزيز استان هستند و اميدواريم مراسم هاي امسال با شكوه هرچه بهتر برگزار شود.

فرمانده انتظامي استان در خصوص همكاري هيئت هاي مذهبي با پليس گفت: امسال يك كار خوبي از سوي هيئت ها صورت گرفت و هر هيئتي 15 نفر را به عنوان پليس يار محرم به نيروي انتظامي معرفي كردند كه اين افراد با همكاري ماموران ما وظيفه نظم و امنيت و روانسازي ترافيك در زمان عبور دستجات عزاداري در سطح شهر را برعهده دارند.

سردار آقاخاني به شهروندان و عزاداران حسيني توصيه كرد: در هنگامي كه دستجات عزاداري در خيابان هاي سطح شهر عبور مي كنند با ماموران پليس همكاري لازم را به عمل آورند و هرگونه موارد مشكوك ، انتقاد و پيشنهاد را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اعلام نمايند.

فرمانده انتظامي استان در خصوص تعيين ساعت خاصي براي پايان مراسم هاي عزاداري در طول شب به خبرنگار ما گفت: ساعت خاصي براي اين گونه مراسم ها تعيين نشده اما به همه هيئت هاي مذهبي در جلساتي كه داشتيم توصيه كرديم كه مراسم هاي خود را طوري تنظيم كنند كه در ساعات پاياني و نيمه هاي شب باعث اذيت و آذار مردم، افراد كهنسال و بيماران نشود .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.