رشد علمی مقدمه پیشرفت و تولید ثروت کشور است/ مطالبه سازمان بسیج دانشجویی برای پرتاب شریف ست

رییس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه رشد علمی مقدمه پیشرفت و تولید ثروت کشور است، از مطالبه خود برای پرتاب ماهواره شریف ست خبر داد.

رشد علمی مقدمه پیشرفت و تولید ثروت کشور است/ مطالبه سازمان بسیج دانشجویی برای پرتاب شریف ستداوود گودرزی رییس سازمان بسیج دانشجویی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پرتاب ماهواره ها مثل شریف ست عنوان کرد: در عرصه ها و رشته های مختلف علمی با اتفاقات مثبتی در بحث نانو و ماهواره‌ها، شاهد یک رشد ملموس بودیم و رشد ما 11 برابر منطقه رقم خورد.

وی افزود: اما متاسفانه از آنجا که دشمن نمی خواهد ایران را قوی ببیند، تحریم می کند که چنین اتفاقات مثبتی نیفتد.

گودرزی با بیان اینکه با توقف رشد علمی، به یک کشور اقتصادی و صنعتی تبدیل نمی شویم و قله های پیشرفت را طی نمی کنیم، عنوان کرد: رشد علمی کشور مقدمه پیشرفت و تولید ثروت و برخورداری مردم است و به همین دلیل همواره دلسوزان کشور نسبت به آن تاکید دارند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به کاهش رشد علمی و مطالبه خود برای عدم توقف آن گفت: هرچند که پرتاب ماهواره با تمام هزینه ها، پیچیدگی های خاص خود را دارد اما حال که جمعی از دانشجویان و کارشناسان به این دانش دست پیدا کرده و آن را تمام و کمال آماده کرده اند نباید پرتابش متوقف شود.

وی یادآور شد: وقتی پروژه ای به این بزرگی آماده است کدام استدلال می تواند متوقف شدن آن را جواب دهد چرا که حتی از لحاظ فنی هم متخصصان آن را آماده می دانند و دیگر دلیل پرتاب نکردنش را نمی دانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار