اراک؛

انتقاد نماینده اراک در مجلس از واردات واگن

نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات واگن به کشور خواستار پاسخ شفاف دولت در این زمینه شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک ؛ نماینده مردم اراک ، کمیجان و خنداب و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر ضرورت شفافیت در نوع قرارداد ساخت و واردات واگن گفت: دولت باید در اسرع وقت درباره چرایی واردات واگن و نابودی کارخانه‌های داخلی از جمله واگن پارس اراک  پاسخگوی نمایندگان مجلس باشد.
سیدمهدی مقدسی با اشاره به مکاتبات انجام‌شده درباره بررسی قراردادها برای خرید واگن از کشور روسیه و چین افزود: در کشور ما چند شرکت واگن‌سازی آماده تولید و حتی صادرات تولیدات خود هستند اما برخی مسؤولان با بی‌توجهی به مصالح کشور و با برخی بهانه‌های واهی به دنبال واردات هستند.
 وی ادامه داد: اگر تا یک هفته آینده وزرای صنعت، معدن و تجارت و همچنین راه‌وشهرسازی درباره واردات واگن توضیحات لازم را ندهند؛ سوال از وزرا در صحن مطرح خواهد شد.
مقدسی با بیان اینکه عقد قرارداد با شرکت واگن‌سازی داخلی نیز دارای شبهات بسیار است، تصریح کرد: تمام قراردادهایی که دولت منعقد می‌کند، باید شفاف باشد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، نماینده ، مجلس ، واگن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.