کرمان؛

راه‌اندازی نهضت قرآنی در زندان‌های کرمان

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان گفت: با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در زندان‌های استان کرمان قصد داریم نهضت قرآنی و آموزه‌های دینی را در این مجموعه‌ها راه‌اندازی کنیم .

راه‌اندازی نهضت قرآنی در زندان‌های کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رمضان امیری افزود : ۱۰ هیئت عزاداری طی دهه نخست ماه محرم در زندان کرمان حضور می‌یابند و برنامه‌هایی را برای مددجویان اجرا می‌کنند .

وی خاطر نشان کرد : برگزاری مراسم عزاداری در زندان تاثیر خوبی بر مددجویان دارد و هیئت‌های عزاداری اقدام به توزیع غذای نذری در بین زندانیان می‌کنند .

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان گفت : مردم انتظار امنیت، آرامش و آسایش را دارند و به همین علت مجازات زندان برای مجرمان در نظر گرفته شده است .

امیری تصریح کرد: متنبه کردن در چارچوب قانون و مقررات مهمترین هدف از زندانی کردن افراد است و همراهی مددجویان و بهره‌گیری آنها از برنامه‌های فرهنگی و آموزه‌های قرآنی در وضعیت آنها تاثیر دارد .
وی خاطرنشان کرد : هر مددجویی که یک جزء از قرآن کریم را حفظ کند، از یک هفته مرخصی بهره‌مند می‌شود و برای مددجویان حافظ پنج جزء به بالا نیز عفوهای پیشنهادی به صورت ویژه لحاظ می‌شود .

انتهای پیام/ ح
برچسب ها: قرآن ، زندان ، عزاداری ، عفو ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار