روابط‌ عمومی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) اعلام کرد

کارمند فرودگاه امام خمینی (ره) 3 هزار دلار را به صاحبش بازگرداند

امانتداری سید مصطفی سادات اردستانی تکنسین وظیفه شناس BHS فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) 3هزار دلار را به صاحبش برگرداند.

به‌ گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  امروز(شنبه) 17 مهر ماه 1395 با حضور کورش فتاحی عضو هیات مدیره و معاونت فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  ، فرماندهان پلیس ، سپاه ،مدیر کل گمرک ، حراست  طی مراسمی از یکی از کارکنان زحمت کش و وظیفه شناس شرکت صنایع بال که مقدار قابل توجهی دلار پیدا کرده بود تقدیر و تشکر بعمل آمد.

امانتداری تکنسین فنی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) پول را به صاحبش بازگرداند +تصاویر

شرح واقعه به این گونه است؛ تکنسین فنیBHS در حین بازدید از سیستم به یک بسته پلاستیک مشکوک شده و موقع باز نمودن پلاستیک با مقدار زیادی دلار مواجه شد که بلافاصله موضوع را با سرپرست قسمت در میان گذاشت و طبق صورت جلسه تحویل پلیس فرودگاه شد، خوشبختانه بعد از گذشت چند روز تحقیقات و شناسایی  صاحب آن پیدا و تحویل مالباخته داده شد.

فتاحی از حسن عملکرد و همچنین صداقت در امانت این تکنسین  وظیفه‌شناس قدردانی کرد و گفت: امانت‌داری عنصر نایاب و با ارزشی است و باید فرد امانت‌دار به مردم معرفی شده و مورد تجلیل قرار گیرد و کسی که بتواند بر نفس خود غلبه کند، در حکم انجام جهاد اصغر می باشد.

امانتداری تکنسین فنی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) پول را به صاحبش بازگرداند +تصاویر

سید مصطفی سادات اردستانی انگیزه خود را از این اقدام رضای خدا و کسب روزی حلال ذکر و بیان کرد: بزرگترین پاداش این کار، خوشحالی شهروندی که اموال خود را گم کرده و رفع نگرانی از وی بوده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار