پلیس آلمان به دنبال یک مظنون به ترور در ایالت زاکسن

به گزارش رسانه‌های آلمان، پلیس این کشور از صبح امروز عملیات گسترده‌ای برای دستگیری یک مظنون به حمله تروریستی در شهر کمنیتس واقع در ایالت زاکسن آلمان را آغاز کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"،  از صبح امروز در شهر کمنیتس آلمان واقع در ایالت زاکسن یک عملیات بزرگ پلیس برای دستگیری یک مظنون به حملات تروریستی  به راه افتاده است.

پلیس در عملیات جستجوی خود در یک آپارتمان آثاری از مواد منفجره را کشف کرده است.

یک سخنگوی اداره جنایی ایالت زاکسن آلمان روز شنبه اعلام کرد که یک مظنون به حمله تروریستی در حال فرار است. فرد مظنون یک جوان 22 ساله متولد سوریه است که مظنون به آماده سازی یک حمله تروریستی بوده است.

از محافل امنیتی آلمان خبر می رسد که احتمال زمینه ها و انگیزه های تروریسم افراطی داعش در این پرونده وجود دارد. پلیس ظاهرا به زور به محل سکونت متهم نفوذ کرده است.

سخنگوی اداره جنایی ایالت زاکسن آلمان اعلام کرد که در این آپارتمان هیچ بمب آماده ای کشف نشده است اما موادی که برای ساخت بمب مورد استفاده قرار می گیرد یافت شده است. ما باید فرض را بر این بگذاریم که این پناهنده فردی خطرناک است. مدارک و شواهد مربوط به این مظنون به ترور از سازمان اطلاعات داخلی آلمان رسیده است.

پلیس آلمان به دنبال یک مظنون به ترور در ایالت زاکسن

پلیس ایالت زاکسن آلمان عکس این مظنون را که در جستجوی آن است منتشر کرده است.

به گزارش نشریه فوکوس ظاهرا فرد مظنون مدت ها تحت کنترل سازمان اطلاعات داخلی آلمان بوده است و تصمیم به یک حمله تروریستی به فرودگاهی در آلمان را داشته است.

این مظنون 22 ساله سوری ظاهرا سال گذشته به عنوان پناهنده به آلمان آمده بود.

سخنگوی اداره جنایی ایالت زاکسن آلمان بر اساس اطلاعات سازمان اطلاعات داخلی این کشور از یک خطر جدی سخن به میان آورده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار