دومین تاجر بزرگ فلزات در جهان خواستار افزایش تجارت با ایران شد

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت اینترنتی ترافیگورا،این تجارت خانه به دنبال استخدام یک مدیر فارسی زبان برای بخش فلزات فرآوری شده خود است.

دومین تاجر بزرگ فلزات در جهان خواستار افزایش تجارت با ایران شدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان گروه ترافیگورا دومین تاجر بزرگ فلزات در جهان خواهان افزایش تجارت با ایران در دوران پساتحریم است.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت اینترنتی  ترافیگورا،این تجارت خانه که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد، به دنبال استخدام یک مدیر فارسی زبان برای بخش فلزات فرآوری شده خود است تا با به منظور «شناسایی، تحلیل، ارزیابی و پیشنهادفرصت های تجاری موجود در منطقه خلیج فارس و به ویژه بازار ایران» با تجار این شرکت همکاری کند.

بر اساس این اطلاعیه، از کاندیدای تصدی این پست انتظار می رود «فرصت های ناشی از آزاد شدن بازار فلزات ایران (پس از لغو تحریم ها) را درک کند. این شغل «مستلزم  انجام سفرهای بسیار برای ایجاد ارتباط با بازیگران کلیدی در ایران خواهد بود.»

ترافیگورا و دیگر شرکت های فعال در زمینه تجارت کالا از جمله گروه ویتول روتردام، که بزرگترین تاجر مستقل نفت در جهان به شمار می رود، پس از لغو تحریم های آمریکا و اتحادیه اروپا علیه ایران، مجددا وارد فعالیت در بازار این کشور شده اند.

به دنبال تشدید تحریم ها علیه ایران در سال های 2012 و 2013، اکثر شرکت های بزرگ تجاری معامله نفت و فرآورده های پالایشگاهی ایران را متوقف کرده بودند. بر اساس گزارش سازمان ملل در سال 2013، گلنکور و ترافیگورا از شرکت هایی بودند که به شرکت های ایرانی آلومینا می فروختند.
موسسه وود مکنزی اخیرا در گزارشی اعلام کرده که انتظار دارد تقاضا برای مس در ایران در کوتاه مدت تا بلند مدت به میزان 3 تا 4 درصد در سال افزایش یابد.

سخنگوی شرکت ترافیگورا در ژنو از اظهار نظر در مورد این شغل جدید ایجاد شده در شرکت خودداری کرد.

کاندیدای تصدی این شغل که در ژنو مستقر خواهد شد، قرار است «روابط شرکت با تولید کنندگان، فرآوری کنندگان و حمل کنندگان فلزات در خاورمیانه و به ویژه ایران را توسعه دهد.»

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار