اهواز؛

پایان لیگ نجات غریق بانوان خوزستان با صدرنشینی هیات استان

مرحله دوم رقابت‌های لیگ نجات غریق‌ بانوان خوزستان با صدرنشینی تیم هیات استان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این مسابقات 60 ورزشکار در قالب هشت تيمِ ماهشهر، هیات نجات‌غریق آبادان، امیدیه، شوشتر، خرمشهر، هیات نجات‌غريق استان، هیات نجات‌غریق اهواز و چمران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این رقابت‌ها به مناسبت شكست حصر آبادان و انتخاب نفرات تیم استان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی كشور، در ماده‌های ١٠٠ متر شنای آزاد با مانع، ٥٠ متر حمل آدمك، ١٠٠متر آزاد با پای غواصی و 4 در 25 متر حمل  آدمک تیمی به انجام رسید.

در ماده 100 متر شنای آزاد با مانع، سنا بطاني از هیات نجات‌غریق آبادان به قهرمانی رسید، الهام كياني‌زاده از هیات نجات‌غريق استان نایب‌قهرمان شد و نيلوفر يوسفی از هیات نجات‌غریق آبادان در رده سوم قرار گرفت.

در ماده ٥٠ متر حمل آدمک نیز الهام کیانی‌زاده از هیات نجات‌غریق استان به نشان طلا رسید، مرضیه معینی‌فر از ماهشهر مدال نقره را از آن خود کرد و نيلوفر كنگريان از هيات اهواز مدال برنز را به دست آورد.

در ماده شنای 100متر آزاد با پای غواصی نیز الهام عموآقایی از هیات نجات‌غریق استان در جایگاه اول قرار گرفت، فروغ بن‌رشيد از هيات نجات‌غريق آبادان عنوان دوم را به خود اختصاص داد و سحر صالحي از اميديه در مکان سوم ایستاد.

در ماده 4 در 25 متر حمل آدمک تیمی نیز هیات نجات غریق استان متشکل از الهام عموآقايي، الهام كيانی‌زاده، غزال منصوری و ماندانا علی‌محمدی بر سکوی اول ایستاد، تیم ماهشهر با مرضيه معينی‌فر، حديث فيض‌الله‌زاده، هما اديبی و شيما سادات‌حسيني در رده دوم قرار گرفت و تیم اميديه متشکل از سحر صالحی، ليلا آقاجاری، دلارام داودی و ليلا خطيبی عنوان سوم را به دست آورد.

در نهایت نیز هیات نجات‌غریق استان با ٥٥ امتياز به قهرمانی رسید، هیات نجات‌غریق آبادان با ٤٠ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ماهشهر با ٣٥ امتياز سوم شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.