زاهدان؛

انجام امر به معروف و نهی از منکر توسط آحاد جامعه در هر شرایطی واجب است

همایش امر به معروف و نهی از منکر در سیستان وبلوچستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انجام امر به معروف و نهی از منکر توسط آحاد جامعه در هر شرایطی واجب است.

مولوی نذیر احمد سلامی صبح امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر، در سالن اجتماعات دفتر نهاد مقام معظم رهبری، اظهار کرد: هدف امام حسین(ع) قیام برای قدرت نبود، بلکه امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، زیرا می‌دیدند که ممکن است اگر یزید جانشین شود قطار نظام اسلام از ریل خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه ظلم و ستم، تعدی و حیف میل بیت‌المال نتیجه جانشینی یزید بود، اظهار کرد: اگر امام قیام نمی‌کرد تمامی انحرافات مشروعیت پیدا می‌کرد، اما الان مشروعیت ندارد، برگزاری مراسم عزاداری برای شهدای کربلا خود نمایشگر مقابله با منکرات است.

وی با تاکید بر اینکه تمام بزرگان دین و ائمه اطهار(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر حتی جان دادند، هر فرد در حوزه معلومات و حوزه کاری خود باید امر به معروف و نهی از منکر کند.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جنگ نرم دشمن که متوجه نظام اسلامی است، خود نمونه یک منکر است که باید برای مقابله با آن در هر زمان آماده باشیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه است.

حجت‌الاسلام عیسی بزمان گفت: نخبگان در راستای تبیین این فریضه الهی آنطور که باید به وظایف خود عمل نکرده‌اند.

وی ادامه داد: اهمیت این فریضه کمتر از نماز نیست و باید نخبگان و مردم جامعه برای تبیین این فریضه بیش از پیش تلاش کنند.
 
 انتهای پیام/گ
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار