اصفهان؛

سرقت 7ميليارد ریالی از كارت هاي بانكي مشتريان

از كارت هاي بانكي مشتريان هفت ميليارد ريال سرقت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت : مغازه داري كه با استفاده از دستگاه اسكيمر توانسته بود افزون بر هفت ميليارد ريال از كارت هاي بانكي مشتريان خود سرقت كند دستگير شد.

سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي افزود :در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه از حساب بانكي آنها مبالغ زيادي سرقت شده بررسي موضوع در دستور كار ويژه پليس فتا استان قرار گرفت.

وي گفت :بلافاصله پرونده اي در اين زمينه تشكيل و تحقيقات وسيع وگسترده كارشناسان پليس فتا در فضاي مجازي براي شناسايي عامل برداشت هاي غير مجاز صورت گرفته انجام شد و هويت اصلي متهم كه يك مغازه دار بود شناسايي شد .

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد متهم از استان اصفهان به استان ديگري رفته كه بلافاصله اكيپي از ماموران پليس فتا به آن محل رفته و در يك عمليات غافلگيرانه هنگامي كه قصد برداشت وجوه از حساب بانكي يكي از شهروندان را داشت دستگير و به اصفهان منتقل شد.

سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي گفت : متهم در مغازه خود دستگاهي به نام اسكيمر قرار داده بود كه وقتي كارت مشتري را براي پرداخت وجه كالا دريافت مي كرد آن كارت را وارد دستگاه اسكيمر كرده و به اين ترتيب اطلاعات كارت كپي برداري مي شد.

وی تصريح كرد: متهم سپس اين اطلاعات را با دستگاه ديگري به كارت هاي خام بانكي منتقل مي كرد و به اين ترتيب همان كارت بانكي كه مشتري در اختيار داشت يك نسخه از آن نيز در دست فرد سارق قرار مي گرفت و او در فرصتي مناسب اقدام به برداشت از حساب وي در خارج از استان مي كرد.

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي استان اصفهان افزود:با اعتراف متهم پرونده مقدماتي تشكيل و وي برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.


انتهای پیام/س

برچسب ها: سرقت ، کارت بانکی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.