اهواز؛

ظرفیت بالای خوزستان در رشته بدمینتون

مشاور عالی فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران به ظرفیت بالای خوزستان در رشته بدمینتون اشاره داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوالفضل مهاجر بختیاری، مشاور عالی فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاب رئیس هیات بدمینتون خوزستان در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باتوجه به ارزیابی های مختلفی که صورت گرفته و ظرفیت هایی که در این استان وجود دارد خوزستان جایگاه خوبی در کشور داشته و امید است این جایگاه همواره ارتقا پیدا کند.

وی افزود:همچنین باتوجه به امرمهم استعدادیابی و استعداد پروری و هماهنگی هرچه بیشتر با وزارت آموزش و پرورش و اداره کل استان، امیدواریم شاهد رشد هرچه بیشتر ورزش خوزستان در این رشته باشیم.

مشاورعالی فدراسیون بدمینتون ایران ادامه داد: خوزستان این ظرفیت را دارد که جزو سه تیم برتر کشور باشد و این امر با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در این استان محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت های خوبی که در این استان وجود دارد در مسابقات بین المللی فجر نیز که در بهمن ماه هرسال برگزار می شود خوزستان سهم قابل توجهی در تیم ملی خواهد داشت.

مهاجر بختیاری گفت: با حمایت اداره ورزش و جوانان استان و همت ورزشکاران این رشته، به زودی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر رشته بدمینتون در خوزستان خواهیم بود.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.