با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی

کارگاه روانشناسی ورزشی برای تیم های پایه برگزار شد

یک جلسه کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی، در اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان با حضور دکتر غرایاق زندی عضو هیأت علمی دانشگاه برگزار شد.

کارگاه روانشناسی ورزشی برای تیم های پایه برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک دوره کارگاه روانشناسی ورزشی، امروز(یکشنبه 18 مهر) در کمپ تیم های ملی و اردوی تیم ملی جوانان با حضور دکتر حسن غرایاق زندی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و مدیر گروه روانشناسی ورزشی برگزار شد.

در این جلسه، مدرس کارگاه روانشناسی ورزشی، دکتر غرایاق زندی با بیان مطالبی در خصوص اینکه با تفکرات مثبت به میدان مسابقه پای بگذارید، برای وزنه برداران صحبت کرد.در ضمن وی در مورد تمرکز در حین مسابقه ورزشی و کنترل کامل ذهن نیز با ملی پوشان جوان به بحث و گفت و گو پرداخت.

همچنین وحید ربیعی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان نیز در خصوص تاثیرگذارتر برگزار شدن جلسات آینده کارگاه روانشناسی ورزشی برای وزنه برداران مباحثی را اعلام کرد و متذکر شد؛ برای تشکیل کارگاه، بهتر است راهکارهای مناسب نیز برای مقابله با مشکلات و مسائل وزنه برداران جوان ارائه شود.

لازم به ذکر است؛ ورزشکاران نیز در پایان این کلاس آموزشی، ضمن بیان مشکلات و دیدگاه هایشان در مورد برخی از نکات روانشناسی از مسئول این کلاس خواستند تا این مباحث گسترده تر و مداوم باشد.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار