لرستان؛

راه‌اندازی بازارچه عرضه محصولات سالم درلرستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از راه اندازی بازارچه عرضه محصولات سالم تا پایان امسال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ بازدار گفت: صندوق توسعه بخش کشاورزی در حال احداث ساختمانی واقع در کنار مصلای الغدیر خرم آباد است که طبقه اول این ساختمان برای عرضه محصولات سالم منظور شده است.

وی افزودت: ساخت این ساختمان در مرحله اسکلت زنی قرار دارد که در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ساخت آن از سرعت خوبی برخوردار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با بیان اینکه در این بازارچه عرضه محصولات، هدف سازمان حهاد کشاورزی این است که محصولاتی سالم را به مردم ارائه دهند، افزود: این بازارچه در خصوص بخش آبزیان می تواند محصولاتی تازه و اورگانیک را به مردم شهر خرم آباد ارائه دهد.

بازدار ساخت بازارچه عرضه محصولات سالم را فعالیتی ارزشمند دانست و افزود: این بازارچه در راستای امنیت غذایی فعالیت خواهد داشت.

وی گفت: تا پایان سال جاری بازارچه عرضه محصولات سالم آماده بهره برداری خواهد بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در استان هایی از قبیل ایلام، لرستان و بعضی دیگر از استان ها کشتارگاه های مجهزی برای عرضه گوشت قرمز وجود ندارندافزود: علت این امر فعالیت کشتارگاه های غیر مجاز در سطح شهر است.

بازدار با تاکید بر اینکه کشتارگاه های استان لرستان وضعیت مناسبی ندارندگفت : در اکثر شهرهای استان دام با کشتار غیر مجاز در حال عرضه شدن است و همه افراد از آن ها استفاده می کنند.

وی افزود: تا کشتار و کشتارگاه های غیر مجاز ساماندهی نشوند کشتارگاه صنعتی راه به جایی نخواهند برد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.