شیراز؛

برگزاری نخستین نشست جامعه زنان بازاری اقلید

نخستین نشست جامعه زنان کسبه و بازاری اقلید با رویکرد امر به‌ معروف و نهی از منکر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس اتاق اصناف اقلید گفت: احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر به‌ اندازه‌ای مهم بوده که امام حسین (ع) جان خود را در راه آن فدا کرده است.
عبدالرضا راسخ نقش ارزنده بازاریان را در احیای امر به‌ معروف بسیار مهم دانست و با اشاره به تلاش‌ ها و خدمات قابل‌ تقدیر اصناف و بازاریان در انقلاب، دفاع مقدس و صیانت از ارزش‌ های والای اسلام تصریح کرد: امر به‌ معروف ریشه در ترویج تمام خوبی‌ ها و نهی از منکر موجب ریشه‌ کنی اساس زشتی‌ها است ازاین‌رو بازاریان با توجه به نقش مؤثری که در جامعه و در ارتباط با قشر های مختلف مردمی دارند باید در این راستا بکوشند.
رئیس اتاق اصناف اقلید ادامه داد: اصناف و کسبه می‌توانند تأثیر قابل‌توجه و غیرقابل‌ انکاری در تمام مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... داشته باشند ازاین‌رو لازم است تا در راستای اجرای احکام دین و اطاعت از فرمان‌های رهبری گام مؤثری در احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه بردارند.
راسخ به بیش از 4 هزار و 500 کسبه فعال در سطح شهرستان اقلید و وجود 25 اتحادیه اشاره کرد و بیان داشت: در جنگ نرم دشمن و مقابله با تهاجم فرهنگی که امروز باور های دینی و مذهبی مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته و با ترویج فرهنگ غربی و بیگانه در کشور به دنبال نفوذ و از بین بردن فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی ما هستند باید درایت، هوشیاری، مدیریت و بصیرت بیشتری داشته باشیم.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.