بندرعباس؛

اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی

محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر بندرعباس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛سرهنگ سلیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: در روز تاسوعای حسینی محدودیت های ترافیکی ازساعت 7 صبح از بلوار ساحلی به سمت بوستان غدیر و خیابان فجر(سمدو ) از سمت بلوار ساحلی در نظر گرفته شده است .
وی افزود: شهروندان برای جابجایی می توانند از مسیر های جایگزین بلوار امام خمینی، بلوار جمهوری اسلامی و بلوار امام حسین تردد کنند
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: در روز عاشورای حسینی هم از ساعت 6:30 صبح محدودیت ترافیکی در تقاطع شهید ناصر و خیابانهای منتهی به خیابان امام خمینی، تقاطع مطهری و چمران بسمت تقاطع مطهری و خیابانهای منتهی از چمران به امام خمینی، از میدان امام به سمت تقاطع مطهری و میدان انقلاب به سمت تقاطع مطهری درنظرگرفته شده است.
سرهنگ سلیمی افزود: شهروندان در این روز می توانند از مسیر های جایگزین بلوار شهید ناصر، بلوار چمران و بلوار جمهوری اسلامی تردد داشته باشند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: محدودیت های ترافیکی شام غریبان هم در گلزار شهدا از ساعت 17:30 از تقاطع مقابل پارکینگ موتوری شهرداری بسمت گلزار شهدا، تقاطع جمهوری به شهدا، انتهای خیابان شهید سلیمی به سمت گلزار شهدا و ضلع غربی مصلی نماز جمعه ( محله تپه الله اکبر ) روبروی پل و تقاطع 22 بهمن به سمت تقاطع بهشت زهرا اعمال می شود.
سرهنگ سلیمی افزود: مسیر های جایگزین هم بلوار شهید رجایی، خیابان شهید سلیمی و بلوار ثارالله است.
وی گفت: در شب شام غریبان محدودیت های ترافیکی در بلوار امام خمینی از امامزاده سید مظفر (ع) از شرق تقاطع شهید تابدار- بلوار امام ( پل شیلات ) به سمت مرقد مطهر امامزاده سید مظفر (ع)، از غرب تقاطع بلوار چمران به سمت امامزاده سید مظفر (ع) ، از شمال تقاطع شیلات به سمت چهار راه خانه نان اجرا می شود.
سرهنگ سلیمی افزود: شهروندان می توانند از مسیر های جایگیزین بلوار مرحوم افروز شهابی و بلوار خواجه عطا تردد کنند.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.