"ناظمی اردکانی" در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مصلحت نیست فضای جامعه از هم اکنون انتخاباتی شود

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: مصلحت نیست که فضای جامعه از هم اکنون انتخاباتی شود زیرا به نفع نظام و جامعه است تا از دو قطبی شدن انتخابات جلوگیری شود.

"محمد ناظمی اردکانی" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهار داشت: مصلحت نیست که فضای جامعه از هم اکنون انتخاباتی شود زیرا به نفع نظام و جامعه است تا از دو قطبی شدن انتخابات جلوگیری شود.

ناظمی اردکانی گفت: سازمان رأیی که برای شوراها وجود دارد قطعا برای انتخابات ریاست جمهوری مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین با یک شیب ملایمی مطالعات انتخابات سال 96 شروع شده است.

وی ادامه داد: طیف اصولگرایان به دنبال این موضوع هستند که ابتدا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات صورت گیرد و یک حضور همه جانبه و فعال داشته باشند و از لحاظ کاندیداتوری مطالعاتی انجام پذیرد که چه ساز و کاری به وحدت و انسجام در درون طیف‌های اصولگرایان وجود داشته باشد و بتوانند کاندیدای واحد را معرفی کنند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه کمیته انتخابات جامعه اسلامی مهندسین شکل گرفته است، عنوان داشت:  ابتدا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 از شوراها که پراهمیت است شروع کرده‌اند البته ساز و کارهای مربوط به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری کاملا متفاوت است اما بی‌ارتباط هم نیست. 

وی با اشاره به اینکه در انتخابات دوره پیش ساز و کارهای خوبی اتخاذ شد و تجربه موفقی داشتیم از این رو می‌توان این تجربه موفق برای انتخابات سال 96 تداوم داشته باشد، خاطر نشان کرد: انتخابات سال 96 نباید دوقطبی شود چرا که دو قطبی شدن هزینه بسیار بالایی از ابعاد مختلف برای نظام دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار