کی روش: وظیفه ما در این ایام خاص کسب بهترین نتیجه است

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت : وظیفه ما این است که در این ایام خاص با عملکرد خوب بهترین نتیجه را برای ایران بدست آوریم

به گزار ش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: در ابتدا خوشامد می‌گویم به اصحاب رسانه که برای پوشش خبری این بازی اینجا حضور پیدا کردند. به طور حتم شکی نداریم که این تعداد رسانه‌ در نشست خبری نشان از جذابیت بالای این بازی دارد.

وی افزود: به طور حتم بازی فردا مقابل کره جنوبی قسمت دیگری از این رقابت سخت برای صعود به جام جهانی است. بازی دشواری مقابل تیم پراعتبار با تاریخچه قوی داریم  تیم ما به طور کامل  آماده است و تمامی بازیکنان با انگیزه و اشتیاق کامل آماده بازی فردا هستند.

کی‌روش بیان کرد:  با دانش بر اینکه این ایام خاص و محترمی برای جامعه ایرانی از بعد فرهنگی و مذهبی به شمار می‌رود و وظیفه ما این است که با عملکرد خوب نتیجه لازم را برای ایران به همراه بیاوریم.

سرمربی تیم ملی اظهار کرد: امیدوار هستیم هواداران حمایت کامل را از ما در دیدار مقابل کره‌ جنوبی انجام دهند. البته با در نظر گرفتن اینکه در روزها و ایام محترم و خاصی هستیم.

همچنین از طرف تیم ملی فوتبال و تک‌تک بازیکنان و کادر تیم ملی این ایام را به ملت بزرگوار ایران تسلیت می‌گویم.

کی‌روش در باره اینکه با آماده شدن جهانبخش و دژاگه آیا کار او برای انتخاب ترکیب 11 نفره سخت نمی‌شود، گفت: در ازبکستان تک‌تک بازیکنانم آمادگی لازم را برای بازی داشتند و برای این بازی همه آماده هستند و همین موضوع باعث سردرد من برای انتخاب بازیکنان شده است. امیدوارم بتوانم بهترین انتخاب را برای بازی فردا انجام دهم.

کی روش: وظیفه ما در این ایام خاص کسب بهترین نتیجه است

سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه ترس کره‌ای‌ها از تیم ملی ایران برگ برنده ایران است یا یک نکته منفی به شمار می‌رود، عنوان کرد:‌ نگاه من به این مسئله نه تهدید و نه فرصت است. ما همه فوتبالیست و به دنبال کسب نتیجه هستیم . همچنین فوتبال به عنوان یک تجارت و سرگرمی می تواند باعث خوشحالی مردم شود و به همین دلیل می‌خواهیم در بازی فردا برنده شویم.

کی‌روش بیان کرد: برای ما بازی مقابل کره یک چالش است. هر بار که با این تیم بازی می‌کنیم از این دیدار یاد می‌گیریم و تلاش زیادی می‌کنیم چون کره قدمت زیادی دارد و در گذشته میزبان جام جهانی هم بوده است. به همین خاطر ما چیزی برای از دست دادن مقابل کره نداریم اما آنها هستند که چیزهای زیادی را از دست می دهند و این بازی برای آنها اهمیت زیادی دارد. مافقط تلاش می‌کنیم به این بازی به عنوان یک بازی در مسیر جام جهانی نگاه کنیم و در انتها مطمئن هستم مثل سایر بازی‌هایمان شاهد فوتبال خوبی خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه با توجه به روند بلیت‌فروشی الکترونیکی شاید ورزشگاه آزادی برای بازی دو تیم پر نشود، تصریح کرد:‌ این مسائل به بنده ربطی ندارد اما امیدواریم که هواداران بیایند. حضور هواداران  نه تنها باعث اتحاد می شود بلکه آنها می‌توانند یک بازی فوق‌العاده از دو تیمی را ببینند که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و فردا شاهد حضور هواداران باشیم.

وی افزود: مسئله‌ای که فردا حائز اهمیت است این است که بازیکنان ما با تمرکز و انگیزه کامل سعی می‌کنند بازی خوبی را انجام داده و عملکرد خوبی داشته باشند. یک بار برای همیشه می‌گویم در فوتبال شما نمی‌توانید با جنگ‌های روانی و صحبت کردن زیاد در رسانه‌ها برنده بازی باشید بلکه باید در زمین عملکرد خوبی داشته باشید تا نتیجه خوبی بگیرید و در انتها از بازیکنانم توقع دارم از خودگذشتگی کنند تا نتیجه لازم را به دست بیاید.

کی روش: وظیفه ما در این ایام خاص کسب بهترین نتیجه است

کی‌روش در پاسخ به این سوال که تیم ملی ایران با حضور وی  همواره تیم ملی کره جنوبی را شکست داده است و دلیل موفقیت‌های وی چیست، گفت: خوشحالم که بازیکنان زیبا و دوست‌داشتنی در کنار من هستند و زحمت اصلی را بازیکنان کشیدند و دلیل این موفقیت آنها بوده‌اند.

سرمربی تیم ملی در پایان در خصوص اینکه چه شناختی از کره جنوبی دارد و اینکه کدام بازیکن بهترین بازیکن این تیم است، گفت: کره جنوبی تیم و بازیکنان خوبی دارد اما وظیفه من این است که بازیکنان خودم را تمرین بدهم و به آ‌نها بپردازم و زیاد نمی‌‌خواهم کره‌ای‌ها را بزرگ کنم اما شکی نداریم که ستاره کره جنوبی کو است که در مصاحبه‌اش انتقاداتی را به مردم ایران مطرح کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار