کتابخوان/ 46

امیررضا دلاوری: پنجاه درصد بازیگری با مطالعه و فیلم دیدن است

بازیگر «پریا» گفت: من در حد کافی مطالعه دارم و پنجاه درصد بازیگری با مطالعه و فیلم دیدن است.

امیررضا دلاوری، بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کمکی که کتاب خواندن به بازیگر می‌کند، گفت: کمک کتابخوانی بر هر کاری واضح است و در هر رشته‌ای سطح مطالعه وسیع تر باشد، به همان میزان دید هم بازتر می‌شود و می‌توان بهتر صحبت کرد که این کمک در بازیگری و سینما و تئاتر به مراتب بیشتر است.

وی درباره مطالعه شخصی خود گفت: در زمینه کاری از کتاب‌هایی که خواندم، خیلی وام گرفته ام. جدای از کتاب‌های تخصصی که مستقیم بر کار تاثیر می‌گذارد، کتاب های روانشناسی و رمان در پرداخت شخصیت‌هایی که خلق می‌کنم، تاثیر دارد.

دلاوری ادامه داد: من در حد کافی مطالعه دارم و پنجاه درصد بازیگری با مطالعه و فیلم دیدن است.

بازیگر سریال «پریا» درباره کتاب‌های مورد علاقه خود، اظهار داشت: رمان‌های زیادی را دوست داشتم و در ذهنم مانده‌اند اما برای نمونه «بادبادک باز» و «کوری» را بسیار دوست دارم. رمان‌های معروفی که برای هر علاقه‌مند به کتابخوانی آشنا هستند.

این بازیگر در خصوص چگونگی ترغیب مردم به کتابخوانی اظهار داشت: اینترنت و فضای مجازی بازه تبلیغاتی بیشتری را در هر زمینه ای فراهم کرده است و از این طریق می توان مردم را ترغیب کرد. به صورت روزمره هم می‌توان با مردمی که تماس داریم کتابخوانی را تبلیغ کرد. فرد کتابخوان از نحوه صحبت کردنش هم مشخص است.

وی در آخر عنوان کرد: قراردادی برای فیلم سینمایی به نام «آزاد به قید شرط» را دارم که کارگردانی آن بر عهده حسین شهابی است.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار