پیاز چگونه به رشد مو کمک می‌کند؟

در حالیکه تعداد زیادی از کالاها ادعا می‌کنند که بهترین درمان موثر برای ریزش مو هستند، اما طبیعت، در این مورد، بسیار قدرتمندتر عمل می‌کند. چیزی در طبیعیت وجود دارد که نتایج بی نظیری ارائه می‌دهد: آب پیاز!

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا از ریزش موی ناخواسته رنج می‌برید؟ هیچکس واقعا نمی‌خواهد موهایش را از دست بدهد، اما این، یک مشکل ناخواسته است که بسیاری از افراد مجبورند با آن روبرو شوند (هم مردان و هم زنان). از دست دادن مو در واقع یک فرایند طبیعی است، اکثر مردم بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو در روز از دست میدهند، و هیچوقت هم متوجه این اتفاق نمی‌شوند.
 
با اینحال ریزش مو باعث استرس بسیاری از افراد می‌شود، چون ممکن است آنها در وهله‌ی اول، موی زیادی برای از دست دادن نداشته باشند. کمپشت شدن مو باعث حس نا امنی زیادی می‌شود و می‌تواند اعتماد بنفس را کاهش دهد.

در حالیکه تعداد زیادی از کالاها ادعا می‌کنند که بهترین درمان موثر برای ریزش مو هستند، اما طبیعت، در این مورد، بسیار قدرتمندتر عمل می‌کند. چیزی در طبیعیت وجود دارد که نتایج بی نظیری ارائه می‌دهد: آب پیاز! بله، درست خواندید. آب پیاز، یک درمان طبیعی قدرتمند است که رشد مو را افزایش می‌دهد و می‌تواند باعث شود موهایتان بهترین ظاهرشان را داشته باشند.
 
آیا آب پیاز واقعا می‌تواند به رشد مو کمک کند؟

پاسخ مثبت است. آب پیاز واقعا می‌تواند به رشد مو کمک کند. مطالعات علمی بسیاری روی ریزش مو، رشد مو و درمان‌های طبیعی که برای هر دو مفید هستند انجام شده است. در بسیاری از مطالعات مختلف، مشخص شده که آب پیاز در جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد موی جدید، کاملا موثر است. گفته می‌شود که آب پیاز از سفید شدن زودرس موها جلوگیری می‌کند و برای سایر مشکلات مو مانند شوره‌ی سر، عفونت‌های قارچی و عفونت‌های مخمری نیز مفید است.

آب پیاز چگونه عمل می‌کند؟

شاید این مانند یک راه غیر محتمل برای افزایش رشد مو بنظر برسد، اما بارها و بارها نشان داده آنقدر موثر است که بسیاری از مردم، در مورد قدرت آن قسم می‌خورند. مقدار فراوان گوگرد موجود در پیاز است که با کمک به افزایش گردش خون به پوست سر، این روش را اینقدر موثر می‌سازد. همچنین گوگرد، تولید کلاژن که برای تولید موی جدید ضروری است را نیز افزایش می‌دهد. موها در فولیکول‌ها تولید می‌شوند و هنگامیکه خون و کلاژن بیشتری به این فولیکول‌ها راه بیابند، آنها مواد مغذی، و تحریکی که برای رشد موهای جدید نیاز دارند را دریافت می‌کنند.

در بعضی مواقع، پوست سر از طریق باکتری‌ها آلوده می‌شود. این مسئله ممکن است به سرعت به ریزش مو منجر شود، اما می‌تواند بدون استفاده از آنتی بیوتیک‌ها به شیوه‌ای بسیار مطمئن تر درمان شود. همان محتوای گوگردی که به افزایش گردش خون کمک می‌کند، دارای خواص ضد باکتریایی هم هستند که از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها روی پوست سر جلوگیری می‌کند. جلوگیری از رشد بیشتر این عفونت‌ها به جلوگیری از هرگونه ریزش موی اضافی کمک خواهد کرد.

پیاز به استحکام مو نیز می‌افزاید و این مسئله به جلوگیری از شکستگی و نازک شدن موها کمک می‌کند. این استحکام، همان چیزی است که برای افزایش رشد موی جدید و جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر، نیاز است.

چگونه از پیاز برای کمک به رشد سریع‌تر موها استفاه کنید

برای بهره مندی از مزایایی که پیازها برای افزایش رشد مو ارائه می‌دهند، شما باید آب چند عدد پیاز را بگیرید و آن را روی تمام پوست سرتان بمالید. اجازه ندهید بوی تند آن شما را بترساند، این روش بسیار موثر است. آب پیاز باید حداقل بمدت ۳۰ دقیقه روی پوست سرتان بماند. اگر می‌توانید بوی آن را تحمل کنید، بگذارید مدت بیشتری روی سرتان بماند. بعد از شستن آن باید موهایتان را شامپو بزنید. برای دیدن نتایج، این کار را حداقل ۳ بار در هفته و برای حداقل ۲ ماه انجام دهید. شما نتایج مثبت آن را خواهید دید، بنابراین این روال را رها نکنید.
 
گرفتن آب پیاز برای موهایتان

گرفتن آب پیاز برای استفاده بعنوان یک تونیک مو آسان است. اگر یک آبمیوه گیر ندارید، می‌توانید از یک مخلوط کن، غذا ساز یا رنده برای گرفتن حداکثر آب پیاز ممکن، استفاده کنید. شما برای این کار به چند عدد پیاز نیاز خواهید داشت و باید مقدار آن را با توجه به حجم موهایتان تنظیم کنید.

۴ راه آسان برای استفاده از آب پیاز برای رشد مو

امتحان کردن هر یک از درمان‌های خانگی زیر برای ریزش مو و افزایش رشد مو مفید خواهد بود. نکته مهم این است که یک روش را انتخاب کرده و برای چند ماه به آن عمل کنید. شما بدون شک نتایج مثبتی خواهید دید، اما باید صبور باشید. هر یک از روش‌های زیر را که برایتان جذاب‌تر است انتخاب کنید، تا در مسیر افزایش رشد موها و سلامت کلی موهایتان قرار بگیرید.

۱. آبکشی موها با آب پیاز

این روش واقعا ساده است، و فقط به ۵ پیاز قطعه قطعه شده که بمدت ۱۵ دقیقه در یک لیتر آب درحال جوش، جوشانده شده نیاز دارد. اجازه دهید خنک شود، آن را صاف کنید و پس از شامپو کردن، موهایتان را با آن آبکشی نمایید. بوی آن ممکن است باقی بماند، اما باید در یک یا دو روز، پس از آنکه دوباره شسته شد، از بین برود.

۲. آب پیاز و عرق نیشکر

نه، این برای نوشیدن نیست… این دستور برای گذاشتن روی موهای شما تهیه شده است. یک پیاز متوسط باید خرد شده و برای تمام شب در یک لیوان عرق نیشکر قرار بگیرد. بعد از حداقل ۱۲ ساعت، این مخلوط را صاف کرده و پیاز خرد شده را دور بیندازید. می‌توانید آن را روی پوست سر ماساژ دهید و سپس بشویید، یا می‌توانید پس از شامپو کردن، موهایتان را با آن آبکشی نمایید.
 
۳. آب پیاز و عسل

این متد آسان به دو روش عمل می‌کند. می‌توانید آن را بصورت خوراکی مصرف کنید، یا می‌توانید آن را روی پوست سرتان بمالید. هر دو روش موثرند، و هر دو نتایج قابل توجهی ارائه می‌دهند. یک چهارم فنجان آب پیاز و ۱ قاشق غذاخوری عسل باید با هم مخلوط شوند. پس از آن، انتخاب با شماست. می‌توانید آن را سر بکشید یا بمدت ۱۵ دقیقه روی پوست سرتان ماساژ دهید. این کار را هر روز انجام دهید تا خیلی سریع، نتایج مثبت آن را ببینید.

۴. فقط کافی است پیاز بیشتری بخورید

تقریبا اینگونه بنظر می‌رسد که پیازها، فقط برای افزایش رشد مو و یک پوست سر سالم ساخته شده اند! خوردن پیاز بیشتر و اضافه کردن آنها به رژیم غذایی‌تان باعث می‌شود متوجه تفاوت زیادی در سلامت موهایتان شوید. این، مانند روش‌های دیگر عمل نمی‌کند، اما با اینحال خواهید دید که چقدر به موهایتان کمک می‌کند که بهترین ظاهرشان را داشته باشند.

منبع: وب سایت تناسب اندام
انتهای پیام/

برچسب ها: ماساژ ، رشد مو ، پیاز ، عسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
همش حرفه اینا با
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۹ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
واقعا عالی من که دارم مدام استفاده میکنم آب پیاز عجیب جواب داده خدایا شکرت ممنونم مشکلم حل شده تا الان بابت ریزش موهای سرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۴ دی ۱۴۰۰
سلام من مي خوام استفاده كنم تو چه شامپو اي ريختي
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۱۴:۱۶ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
من موهامو خیلی کم کردم و از آب پیاز با روغن زیتون مخلوط کردم ولی هنگام ماساژ دادن روی پوست سرم موهام میاد روی دستام میریزه بنظرتون طبیعیه
Iran (Islamic Republic of)
چیمن
۰۰:۳۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
استفاده کردم موهام براق و لخت شده قبلا به ریشه موهام دست میزدم خشک بودو درد میکرد دکترهای زیادی رفتم این روش خونکی تقریبا برام اثر گذار بوده هنوز دوره شش هفتشو کامل نکردم هنوز سه هفته است استفاده میکنم و راضیم
Iran (Islamic Republic of)
هیراد
۱۰:۳۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
ببخشید برای سن ۱۴ سال موردی ندار؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۸ دی ۱۳۹۹
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۳:۵۶ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
دلم خوش بود به همین چند تار مو روی سرم که همین چند تا هم با این نسخه شفابخشتون ریخت.ما محکوم به کچل شدنیم.خدایا کچلارو دریاب.الهی عظم البلا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
من ک هزار بار دکتر رفتم باز هیچ تعصیری نداشت هفته ۵ باز اب پیاز استفاده میکنم باز تعصیر نداشتم همش دروغه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
سلام خست نباشید.با تنها می تونیم آب پیاز موی سرمان بشویم ایا به موخی سربزنم یا موهاشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
من تنها آب پیازبه موهام میزنم ایا دروست است
Germany
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
سلام تنها آب پیازبه موی سرمیزنم
Afghanistan
مژگان
۱۲:۵۸ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
منم از امروز شروع میکنم امیدوارم تاثیرخوب داشته باشه
United States of America
آسمان
۲۳:۱۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۹
آیا آب پیاز مو ها را پر پشت میکند .وچند دقیقه روی سر بماند.
Iran (Islamic Republic of)
تینا
۱۸:۵۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
از امروز میخوام شروع کنم ایشالا که جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۵:۵۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
من عمل جراحی انجام دادم بعد عمل موهدم خیلی میزیره دست میزنم میاد تو دستم تازه دارم شروع میکنم یکبار تا حالا استفاده کردم
United States of America
سعیده
۲۲:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
بله من هم امتحان کردم جلوگیری از ریزش مو مکنه تا حدودی به رشد مو کمک مکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام من از امروز شروع کردم به موهام پیاز بزنم آیا واقعا تاثیر داره و بعد اینکه زدیم موهامون باز بمونه یا کلاه پلاستیکی بزاریم من از پیاز زرد استفاده میکنم و باید از پیاز قرمز استفاده کنیم لطفا جواب بدین با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
پریماه
۱۳:۱۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام به همه
من همه جورشو امتحان کردم.آب پیاز با سیر با تخم مرغ ،با آلوئه ورا،با حنا،با سیب زمینی با آرد نخود و....
راااااضی هستم.
خیییلی تاثیر داره...
بوی بد پیاز و سیرا تو حمام از نرم کننده ایستفاده کنین تا بره بوش.
واقعن می ارزه به امتحانش
من موهام بلند و پرپشت شده ریزش اصلن نداره نهایت روزی دو تا دونه
موخوره هم خییییییلی کم.
قبلن سالی دو سه بار موهامو کوتاه میکردم بخاطر موخوره ولی الان یک سال و نیم هست اصلن کوتاه نکردم...
پیاز کیلو ۱۰۰۰ تومنه.
حتمن امتحان کنید پشیمون نمیشید
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۰۰:۵۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام علیکم

از امروز میخوام آب پیاز برای رشد ریش و سبیل استفاده کنم امیدوارم که جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
مینا صادقی
۱۴:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خسته نباشین.
برای برطرف کردن بوی بده پیاز بعداز ماسک روی موهام چکار باید بکنیم؟
France
مریم
۰۰:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
از امروز شروع کردم.امیدوارم نتیجه بگیرم.آرزوی موی بلند دارم ولی موهام تا شونه هام رشد میکنه بعدش ثابته.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
مدتیه از آب پیاز برا موهای سرم استفاده میکنم
نصحیتتون میکنم که استفاده کنید برای رشد مو و شوره تاثیر میزاره
رنگ پیاز فرقی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۲۰:۲۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سه هفته ای هست آب پیاز به سرم میزنم فوق العاده تاثیر گذار بوده هم رشد مو‌ و هم شوره سر
فرقی نمیکنه چه رنگی باشه تاثیر پیاز به رنگش نیست
Iran (Islamic Republic of)
محدثه عظیمی
۱۲:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ریزش مو
Pakistan
مرتضی
۰۳:۴۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
آیا واقعا ضرر ندارد برای سن 17
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۵۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۸
عالی من امتحان کردم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۲۲:۳۸ ۲۶ دی ۱۳۹۸
عالیییییییییی من میگم این کار را انجام بدید
Iran (Islamic Republic of)
fazam
۰۱:۴۱ ۱۸ دی ۱۳۹۸
من ریزش شدید مو داشتم هرچی دکتر رفتم بی فاید بخدا فقط یکبار اب پیاززدم ریزشش قطع شد.به نطرمن امتحان کنیدالبته اگه مشکل استرس ندارید.فقط بوش تا چندروز روسرت میمونه ولی کارش عالیه عالی
Iran (Islamic Republic of)
سارا کرمی
۲۲:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۸
خیلی خوب بود من خیلی چیزها یاد گرفتم به نظر من عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۵:۲۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
آب پیاز دقیقا چند روز بمونه فاسد میشه؟؟
هر روز سخته و هزینشم‌ زیاد میشه ک
Iran (Islamic Republic of)
MOHII
۲۳:۱۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
سلام .میبخشین میشه به من بگین دقیقا چطوری باید از اب پیاز استفاده کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
واقعا عالیه من استفاده کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
باید چندبار از آب پیاز برای رشد مو استفاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۳ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام. هر سال. آب پیاز حداقل هفته ای دو بار به مدت دو ماه یا هر چقدر حال داشتین به موها بزنید. موهاتون سریع تر رشد میکنه و تقویت میشه. از بوش هم نترسید اگر آبمیوه گیر دارین یه سیب زمینی هم باهاش آب بگیرین و مخلوط کنید تا حدود زیادی بوی پیاز خنثی میشه. اگر ضرر کردین فردای قیامت یقه منو بگیرین. آب پیاز مو را تقویت پرپشت و سیاه نگه میدارد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۰۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
سلام کسی واقعا از نزدیک تاثیر آب پیاز بر رشد مو رو دیده اگه دیده بگید تو رو خدا من موهامو کوتاه کردم الان می خوام سریعا بلند شه اگه دو ماه هم طول بکشه می تونم تحمل کنم فقط بگید واقعا تاثیر داره یا نه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۲۲:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام من الان امتحان راست موهامو خیلی کوتا ه کردم میخوام رشت زیاد بشه ایا این کار فایدی داره
India
لیلی مشهد
۲۱:۵۴ ۲۲ تير ۱۳۹۸
لطفا جواب بدین فقط پیاز قرمز باید باشه یا پیاز سفید و زرد هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
یکتا
۱۵:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
سلام من تازه امتحان کردم تا ببینیم چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۲:۰۶ ۱۲ تير ۱۳۹۸
بچه ها اگه از پیاز استفاده میکنید حتما قرمز ‌‌باش،واطمینان داشته باشید جواب میده
Netherlands
هستی
۰۹:۱۳ ۰۹ تير ۱۳۹۸
من اب پیاز رو زدم موهام بو گرفته
چیکار کنم بوش بره؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
اب پیاز به رشد مو های من کمک کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
ایا اب پیاز برای پرپشت شدن موتاثیر داره?
Iran (Islamic Republic of)
مریم خانم
۲۲:۰۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام موهام خیلی میریخت یک روز موهای ریخته شده را شمردم 5000تا را ردکرد به هر دکتری مراجعه کردم فایده نداشت الان بیخیالش شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
سلام‌من آب برنج یک بارزدم به موهام ریزشش عالی قطع شد بزن جواب میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام آیا آب پیاز برای موی لخت خوبه؟
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۷
سلام موهای من خیلی پر پشته ولی هم فره هم وز میخوام موهای صاف بلند داشته باشم لطفا راهنمایی کنید
Germany
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
نظری ندارمممم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۱۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
با سلام دوستان عزیزم من پیاز رو رنده زدم و در شامپو ریختم الان سه هفته است که استفاده میکنم واقعا نتیجه خوبی گرفتم هم ریزش مو کم شده هم رشدش عالی شده
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۵:۴۲ ۰۷ دی ۱۳۹۸
سلام ببخشید چه شامپویی بود که اب پیازو بهش اضافه کردین
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۰:۴۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
واقعا عالیه
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۱۲:۰۲ ۱۳ دی ۱۳۹۷
سلام من همین امروزدارم امتهان میکنم اگ میشه درموردزیادکردن مژوابروهم بگین بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۲ دی ۱۳۹۷
دستتو ن درد نکنه
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۱۸:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۷
سلام میشه اب پیازو همین جوری تا 2ماه هر روز بزنیم مشکلی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۷
خدا کنه تاثیر داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۱۴:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
میخواستم بدونم ک بعد از اینه اب پیاز رو زدیم باید بک پلاستیکم روش بذاریم اخع من از یک ارایشگر پرسیدم گفت باید پلاستیکم بذاری بعد گفت باید اب پیازو رو شونت بریزی و شونه کنی اینم هس یا نه لطف جواب بدین خواهش
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۱۴:۵۷ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
میش جوابمو بدین
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۱۴:۵۲ ۳۰ آذر ۱۳۹۷
میخواستم بدونم ک بعد از اینه اب پیاز رو زدیم باید بک پلاستیکم روش بذاریم اخع من از یک ارایشگر پرسیدم گفت باید پلاستیکم بذاری بعد گفت باید اب پیازو رو شونت بریزی و شونه کنی اینم هس یا نه لطف جواب بدین خواهش
Iran (Islamic Republic of)
اتنا
۰۲:۰۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
میشه اب پیاز بزنیم ولی با شامپو نشوریم فقط ابکشی کنیم
Afghanistan
جمیل
۱۶:۱۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
با سلام عرض ادب میشه که بگین دیگی چی مو را قوی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۲ آبان ۱۳۹۹
اب برنج‌عالیه
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۵:۲۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۷
سلام
من هم درمورد اب پیاز شنیدم البته پیاز قرمز.میگن اگه دوبار در هفته مصرف بشه و ادامه دار باشه به رشد مو خیلی کمک میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۳:۲۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۷
تازه شروع کردم این کارو که آب پیاز بزنم موهامو.ریزش داشتم احساس میکنم ریزشم بیشتر شده لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
منا
۲۳:۰۳ ۲۳ آبان ۱۳۹۷
آب پیاز خالی بزنم و اینکه باید ماساژ داذ خواهشا جواب بدیذ
Mauritius
ناشناس
۰۵:۳۴ ۱۱ آبان ۱۳۹۷
خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
پرنیان
۰۱:۴۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
آب پیاز عالیه همراه با روغنی که به طبع سرتون بسازه و آلوورا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
دوستان آب پیاز واقعا تاثیرداره؟
Netherlands
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
Netherlands
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۷
پیاز سیستین داره همین ماده برا مو مفیده
Netherlands
ناشناس
۰۰:۳۰ ۲۷ مهر ۱۳۹۷
پیاز سیستین داره همین ماده برا مو مفیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
خیلی خوبه اب پیاز
Iran (Islamic Republic of)
ژیلا
۱۴:۳۸ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
هرنوع پیازی که باشه تاثیر داره؟؟؟یا فقط قرمز باشه؟؟لطفا راهنمایی کنین
Russian Federation
هارون محمد پلاستیک سرجن
۱۵:۳۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۷
من هم از تجربه که بالای یک مرض انجام دادم مریض تقریبٱ طاس گردیده بود ولیآب پیاز باعث روییدندمو درناحیه طاسی سر مریض گردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام من هم آب پیاز استفاده میکنم عالیه
Iran (Islamic Republic of)
زیبا
۱۸:۵۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
سلام منم استفاده کردم آب پیازخوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
اب پیازرو من به موهام زدم ولی تا مدتها بوی پیاز ازموهام نمیرفت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
بد بختانه من مجبورم هر روز سرم رو بتراشم چون
موهای زبر و خشن دارم.
بدبختانه رشد سریع و عجیبی دارند.
در کل از مو از ژل از سیخ کردن مو از هرچی که که به مو مربوطه خسته شدم.
فکر کنم یه ده سالی سر من بی مو و ساف بمونه.
France
Reza
۲۳:۳۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
سلام من سه ماه هس موهام کم پشت شده یه هفته ای هس موهامو کوتاه کردم دوبار حنا کردم گفتن که خوبه تازه این روشو که میگین پیاز خوبه میخام استفاده کنم ینی دست موهام میکنم نیگا میکنم تو دستم میبینم ۷ تا مو شایدم بیشتر تو دستمه لطفا تورو خدا کمک کنین دارم بیچاره میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
روغن کرچک استفاده کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۳۹۷
عرق نیشکر؟!!! از کجا بیاریم خب؟!
Iran (Islamic Republic of)
سوده
۱۹:۳۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۷
بهترین راه حل ها اب پیاز ، خوردن سیر و پیاز و روغن های طبیعی بادام تلخ و روغن زیتون و روغن نارگیل ، البته فکر کردن زیاد و حرص خوردن و استرس و خوردن زیاد برنج باعث ریزش مو میشه
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۶:۳۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۷
من امتحان نکردم موهامم کوتاه است اگه کسی واقعا امتحان کرده و نتیجه گرفته تو رو خدا بگه
من موهههههههههخهخهه بلند میخوام
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۶:۱۴ ۲۶ تير ۱۳۹۷
من از آب پیاز استفاده کردم برای مو خوب بود ولی میخوام بدونم به صورتم بزنم برای کک مک تاثیر داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
میخواسم بدونم حتما باید پیاز قرمز باشه،؟
سفید یا زرد هم بزنیم اشکالی نداره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
میخواسم بدونم حتما باید پیاز قرمز باشه،؟
سفید یا زرد هم بزنیم اشکالی نداره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۱:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۷
با سلام، آب چند پیاز رو بگیرم و چ زمانی مصرف کنم؟
بزارین واضحتر بگم خاستم بپرسم بعنوان مثال من اگر اب یک پیاز رو بگیرم و تقریبا ۳۰ ۴۰ میلی لیتر آب بده ،اون رو داخل ی ظرف یا این قوطی های محلول بریزم و داخل یخچال بزارم و هفته ای سه بار استفاده کنم؟؟
،یا همون یک یا دو پیاز که ابش گرفته شده و حجم ابش هم زیاد بوده رو همون یک نوبت مصرف کنم و برای هر بار ک بخام اب پیاز ب سرم بزنم و ماساژ بدم باید یک یا دو پیاز ابش رو بگیرم؟؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
آب پیاز بمونه فاسد میشه ریزششو بیشتر میکنه .آب پیاز تازه استفاده من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۰۶ تير ۱۳۹۷
منم آب پیاز رو استفاده کردم ریزشش کمتر شده
Netherlands
عاصف
۱۹:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
سلام
این راه کار واقعان خوب هس یا ما بهش عمل کنیم مو هامون پر پشت میشن یا از بو پیاز خفه میشیم ممنون لطفا جواب بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
واقعاً عالیه من خودم موهام بلند بود وداشت ریزش موپیدامیکرد خداروشکرریزش هم کم شده و موهام بلندشپه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
میترسیم استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
میترسیم استفاده کنیم بیشترموریزش کنه
Iran (Islamic Republic of)
elahe
۱۴:۰۱ ۱۹ دی ۱۳۹۷
اب پیاز بسیار مفید است مخصوصا برای رشد مو فرق نمیکنه چه رنگی باشه خاصیت یکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۷
ایاما ازکجا بدونیم واقعا پیازکارسازه کسی نتیجه گرفته
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
اگه اینجوره که شما میگین دیگه لازم نیست کسی بره مو بکاره درسته?با وجود چنین راهی چرا باید مردم برن مو بکارن!?لطفا جواب بدین ممنون
Iran (Islamic Republic of)
بيتا
۱۰:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
سلام
بهتر است براي اينکه بوي پياز از بين بره همراه اب پياز اب يک عدد ليمو ترش و يک قاشق عسل به اب پياز اضافه بشه ديگه اثري از بوي پياز نيست و اينکه اگر بعداز درمان خواستيم ديگه اب پياز استفاده نکنيم يک دفعه قطعش نکنيم به مروز دفعات استفاده را کمتر کنيم
Iran (Islamic Republic of)
بيتا
۱۰:۵۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
سلام
بهتر است براي اينکه بوي پياز از بين بره همراه اب پياز اب يک عدد ليمو ترش و يک قاشق عسل به اب پياز اضافه بشه ديگه اثري از بوي پياز نيست و اينکه اگر بعداز درمان خواستيم ديگه اب پياز استفاده نکنيم يک دفعه قطعش نکنيم به مروز دفعات استفاده را کمتر کنيم
Iran (Islamic Republic of)
Eiman
۰۶:۴۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
واس رشد مو فیناستراید و زینک پلاس مصرف کنین بعداز۱۵روز نشون میده عالیه.
Iran (Islamic Republic of)
م ک
۰۰:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۶
آیا جوشانده کهلیک اوتی برای موی سر خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
پیاز سرشار از املاح معدنی و واقعا در رشد موهای کل بدن تاثیر معجزه آسایی دارد/ پیاز هم باید به مقدار بیشتری خورده شود وهم آب آن را بر روی قسمت های کم پشت طبق مطالب مقاله مالیده شود/ اجتناب از شامپوهای تبلیغاتی لازم است و از شامپو مخصوصا با آب گرم باید به مقدار بسیار اندکی استفاده شود/ ضمنا کلر موجود در آب شهری یکی از دلایل عمده ریزش موی مردم میباشد/دوش با آب سرد چاره آن است
Iran (Islamic Republic of)
ayda
۱۳:۳۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۱۷:۱۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
من مو هامون کوتاه کردم حالا هم خیلی پشیمون هستم آیا آب پیاز کمک میکنه به افزایش رشد مو
Iran (Islamic Republic of)
elahe
۱۴:۰۴ ۱۹ دی ۱۳۹۷
بله بسیار مفید است و رشد مو را کاملا زیاد میکند تحمل بوی پیاز در عوض رشد مو را زیاد میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
خیلی عالیه یعنی اگر استفاده کنیم موهایمون رشد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
تشکر از اطلاعات خوبتون
Afghanistan
جگر خون
۰۹:۳۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
سلام دوستان آب پياز بسیار کمک به ریزش موی میکند
۱۲
آخرین اخبار