به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. 

بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


شهیندخت مولاوردی نوشت:"سلام بر پرچمدار آزادگی و مدافع کرامت انسانها."



آتیلا حجازی نوشت:"چقدر اين روزها مثل هميشه جات خاليه تا بتوني جواب يكسري هارو بدي"





فلور نظری نوشت:"آلپاچينو هم مي گه : یه روزی میاد که دیگه بعدش مهم نیستفردایی در کار باشه یا نه ...اون ‌روز یا خیلی خوشبختییا خیلی بدبخت!
من مي گم مواظب خوشبختي هاي كوچولوي زندگيمون هم باشيم ما كه نمي دونيم فرداچي مي شه ، ولي مي دونيم امروز توى دستهامون چي داريم . 
پس خدايا شكرت مي كنم براي هرچه دادى و ندادى ، شكر ."



مهدی رجب زاده نوشت:"به نام حضرت دوست،سلام.مراسم شب هشتم محرم الحرام ۱۳۹۵بانی مراسم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان جا داره از آقای سعید آذری مدیریت محترم، احمد آقا فقیهی معاونت محترم و همه عزیزان و عوامل باشگاه، به پاس زحماتی که برای برپایی خیمه امام حسین علیه السلام و برپایی این عزاداری انجام دادن تشکر و قدردانی کنم. ان شاءالله که مقبول درگاه خداوند متعال بشه و اجرشون با حضرت زهرا سلام الله علیها.التماس دعا، یا حق به حق امیر مطلق امیرالمؤمنین علی علیه السلام."




کوروش سلیمانی نوشت:"انارهاى اتوبان ساوه  همدان و دست باغبان هنرمندشان كه محصولاتش را سر جاده مى فروخت ... امروز، حوالى ظهر"




اشکان خطیبی نوشت:"من يه همچين روزى به دنيا اومدم٣٧سال پيش.ممنون از دوستانى كه لطف داشتند و تبريك گفتند.تبريك به اون دوستان م كه تو اين ماه و اين روز به دنيا اومدند.اگر فرصت ش بود تك به تك ازتون تشكر مى كردم."





میناوند نوشت:"از مادر بزرگ پرسیدم:بابا بزرگ تا حالا برات گل خریده؟گفت: نه!ولی تمام دامن‌هایی که برام خریده گلدار بوده.عشق یعنی درک کردن آنچه هست،نه انتظارآنچه نیست!"




سید شهاب الدین  حسینی نوشت:"داریوش یاری کارگردان فیلم "کربلا جغرافیای یک تاریخ" :"شهاب حسینی بدون دستمزد در این فیلم عاشورایی حضور به هم رسانید و به جای دستمزد فقط گفت می‌خواهم کاری برای جدم بکنم"



الهام حمیدی نوشت:"امام حسینی زندگی کردن کار هر کس نیست اما مخصوص این ایام التماس دعا دارم و این فراز دکتر شریعتی و تو همه مطالبی که دیدم بیشتر توجه و نظرم و جلب کرد که تقدیم شما عزیزان می کنم، 
مردی که شانزده بار پای پیاده به حج رفت، امام حسین(ع) را کشت.

یکی از افراد مقابل ابا عبدالله الحسین علیه السلام، شمر بن ذی الجوشن است. از فرماندهان سپاه امام علی در جنگ صفین و جانباز امیر المومنین کسی که در میدان جنگ تا شهادت پیش رفت. این چنین کسی حالا در کربلا شمر می شود. با ورودش به کربلا همه چیز عوض می شود. شمر آدم کوچکی نیست اگر نیایش های شمر را برای شما بخوانند و به شما نگویند که این ها مال شمر است شما با آن ها گریه می کردید. حال می کردید، هیچ گاه گفته نمی شود که وقتی شمر دستش را به حلقه خانه خدا می زد چگونه با خدا زمزمه می کرد!
... این آقایی که ما صحبتش را می کنیم (شمر) شانزده بار با پای پیاده به سفر حج رفته است. فکر نکنید شمر اهل نماز و روزه نبوده و یا از آن دسته آدم هایی بوده که عرق می خوردند، عربده می کشیدند؛ شمر و بسیاری دیگر که آن طرف ایستاده اند، آدم هایی هستند که پیشانی پینه بسته داشتند. بسیاری از آن ها اهل تهجد بودند.
... در کربلا هر روز بيست هزار نفر در فرات غسل می کردند. غسل قربة الی الله که حسین را بکشند و می گفتند: غسل می کنیم تا ثوابش بیشتر باشد.
در ظهر عاشورا وقتی ابا عبدالله علیه السلام برای نماز خواندن، اذان می گفتند فکر نکنید در آن طرف کسی نماز نمی خواند. آن ها هم نماز می خواندند! برخی از این افراد به ابا عبدالله علیه السلام می گویند که نماز شما قبول نیست! و حبیب به آن ها می گوید: « نماز شما قبول است؟! » درگیری می شود .حبیب به شهادت می رسد. حضرت حبیب پیش از نماز ظهر ابا عبدالله به شهادت رسیدند.
.... ما در کربلا به کلاس شمر شناسی نیاز داریم. یک کلاس به عنوان تحلیل شخصیت شمر. شمری که شانزده بار به مکه رفته، جانباز امیر المومنین بود، کسی که در کنار مولا زخمی شده بود، چه شد که فرمانده جنگ حضرت علی علیه السلام به این جا رسید؟
این هشدار و اندرزی است برای امروز و فردای ما.
(بخشی از سخنرانی دکتر علی شریعتی درباره «شمر بن ذی‌الجوشن»)"




مهتاب کرامتی نوشت:"زندگى همين لحظه هاى شيرين است ... پاييز زيبا"



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
منهم برای پدرم ومادرم که پسرشان شهیدشدوجگرشان کباب شددل تنگم .مرگ حق است بهتره ازاین دل تنگیهاکمترداشته باشیم.انالله واناالیه راجعون.