مشکلی در توزیع اقلام اساسی وجود ندارد

رئیس ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران گفت:اقدام به عرضه برخی محصولات پر مصرف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نموده ایم تا در روزهای پرتقاضا از حیث قیمت مشکلی به وجود نیاید.

علی عابدی رئیس ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  در خصوص توزیع اقلام اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار داشت:جهاد کشاورزی استان تهران اقدام به عرضه برخی محصولات پر مصرف همچون برنج، شکر، مرغ و گوشت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نموده تا در روزهای پرتقاضا از حیث قیمت مشکلی به وجود نیاید.

وی ادامه داد: برنامه توزیع کالاهای اساسی در صورت نیاز  ادامه خواهد داشت اما بعید است که مشکلاتی در بازار به وجود آید چرا که قیمت برخی اقلام همچون مرغ و شکر در بازار مناسب است.

رئیس ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص نرخ این اقلام در بازار بیان کرد:نرخ هر کیلو برنج در عمده فروشی 3 هزار تومان و در خرده فروشی ها 4 هزار و 500 تومان، قیمت شکر در عمده فروشی نیز 2 هزار و 600 تومان و در خرده فروشی ها 2 هزار و 800 تومان، قیمت مرغ نیز در عمده فروشی ها 5 هزار و 200 تومان و در خرده فروشی ها 5 هزار و 500 تومان وهمچنین نرخ گوشت 22 هزار و 700 تومان است.

 توزیع کالاهای تنظیم بازار در استان‌ها

همچنین حسن عباسی معروفان معاون داخلی بازرگانی داخلی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شرکت بازرگانی دولتی بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار موظف به توزیع و کنترل اقلام اساسی در ایام مختلف همچون ایام محرم‌ و صفر است.

وی افزود: بدین منظور در دهه اول اقدام به توزیع 23 هزار تن برنج، 5 هزار تن شکر و همچنین گوشت و مرغ کرده‌ایم.

عباسی معروفان ادامه داد: از چهارشنبه هفته گذشته سهمیه‌ها به جهاد کشاورزی استان‌ها توزیع شده است.

معاون داخلی بازرگانی دولتی با بیان اینکه توزیع این اقلام تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، بیان کرد: توزیع این اقلام در صورت افزایش تقاضا ادامه خواهد داشت و باید گفت که استان‌ها 3 الی 4 روز بعد از عاشورا نیز پاسخگوی مصرف‌کنندگان هستند و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

وی در خصوص نرخ این اقلام بیان کرد: هر کیلو برنج درجه یک اروگوئه 2 هزار و 900 تومان، هر کیلو شکر 2 هزار و 520 تومان و هرکیلو گوشت مرغ 5 هزار و 100 تومان اعلام شده و  بر اساس ضوابط اتاق اصناف توزیع کنندگان حداکثر پنج درصد سود به این نرخ‌ها اضافه می کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
اگه مشکلی دارید//پس چرا هروز یه چیزی گران میشه/یه روز مرغ /یه روز شکر /یه روز گوشت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
همه چیزگرون شده کدوم قیمت مناسب وزیرجهادکشاورزی اخرین بارکی رفته خریدکنه؟
آخرین اخبار