اصفهان؛

اجرای طرح پوشش امداد - سلامت عاشورای حسینی در اصفهان

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: تمام واحدهای امدادی فوریت های پزشکی استان برای پوشش امداد- سلامت روز عاشورای حسینی به حالت آماده باش کامل درآمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دکتر غفور راستین  با اشاره به آماده باش کامل پایگاه های فوریت های پزشکی و اتاق فرمان شهرستان های استان، گفت: در این روز، تمام پایگاه های جاده ای استان در حاشیه جاده ها و آمبولانس های شهری در مراکز شهرستان ها و محل تردد هیات های مذهبی بصورت ویژه مستقر خواهند شد.
وی تصریح کرد: در شهرستان های دارای اورژانس موتوری از جمله اصفهان، شاهین شهر، نجف آباد و خمینی شهر، تیم های موتوری نیز فعال خواهند بود.
وی با اشاره به آماده باش ویژه امداد هوایی در روز عاشورا خاطرنشان کرد: در برخی شهرستان ها که از حساسیت ویژه ای برخوردارند، علاوه بر استقرار اورژانس موتوری، ظرفیت تیم های امدادی را نیز افزایش داده ایم.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان ادامه داد:استقرار یک واحد آمبولانس بیش از ظرفیت شهرستان در امامزاده آقاعلی عباس بادرود نطنز، استقرار واحد امدادی در گلستان شهدای رهنان و امامزاده شاه کرم فرودگاه اصفهان نیز در برنامه فوریت های پزشکی اصفهان ویژه پوشش امداد- سلامت روز عاشورا قرار دارد.
راستین با اشاره به نظارت ویژه تیم های بهداشتی بر امور مرتبط با بهداشت محیط و توزیع نذری گفت: 56 بیمارستان در سطح استان از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی برای پذیرش بیماران در روز عاشورا به حالت آماده باش کامل درآمده اند.
وی افزود: در شهرستان اصفهان نیز آماده باش کامل پایگاه های اورژانس و استقرار در مسیرهای تردد هیات های مذهبی را خواهیم داشت و یک واحد آمبولانس و یک واحد امداد موتوری نیز در نزدیک حرم زینبیه فعال می شوند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: اتوبوس آمبولانس همراه با تیم کامل پزشکی و پرستاری در میدان امام و سه واحد آمبولانس در مسیرهای ورودی و خروجی خیابان های حافظ و پشت مطبخ نیز مستقر می شوند.
126 پایگاه اورژانس شامل شهری و جاده ای در سطح استان اصفهان در روز عاشورا، طرح امداد- سلامت مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را پوشش می دهند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.