پایش سلامت دانشجویان دانشگاه تهران از 26 مهر

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از اجرای طرح پایش سلامت دانشجویان این دانشگاه از 26 مهرماه خبر داد.

حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: چند برنامه مشخص در زمینه بهداشت روان و سلامت دانشجویان ارائه می کنیم که در چند بخش با سال‌های گذشته متفاوت است و بخش اول، پایش سلامت است که در این بخش علاوه بر اینکه برای هر دانشجو تست‌های اولیه پزشکی انجام می‌شود، سعی شده به فشار خون و دیابت آنها نیز توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه وزارت علوم حضور همه دانشجويان ورودي 1395 (همه مقاطع) در برنامه معاينات پايش سلامت الزامي است و کارنامه سلامت باید جزء مدارک اصلی پرونده تحصيلي دانشجو باشد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: مراحل معاينات پايش سلامت دانشجویان دانشگاه تهران در بازه زماني تعيين شده از تاریخ 26 مهر ماه سال جاری الی 6 آبان ماه رايگان است.
 
به نژاد افزود: پرونده پزشکی هر دانشجو کامل تهیه و توسط پزشکان متخصص بررسی می‌شود که اگر در سلامت دانشجویان مشکلی وجود داشت، دانشجو در مراکز بهداشت دانشگاه تهران توسط پزشکان متخصص مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: پرونده‌های مشاوره دانشجویان به صورت دقیق و محرمانه ایجاد می شود و دانشجویانی که با مشکلی روبرو هستند به صورت رایگان تحت درمان و مشاوره قرار می گیرند. 

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: دانشجویان باید با مراجعه به سایت گلستان ثبت نام خود را در تاریخ های مشخص شده، کامل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار