ساری؛

وداع مردم نکا با شهید تازه تفحص شده +تصاویر

دسته های عزاداران حسینی در نکا همزمان با شام غریبان سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) با پیکر شهید تازه بازگشته دفاع مقدس ، وداع کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مراسم وداع با پیکر پاک شهید رمضان موسی‌نژاد گل‌چالی عصر امروز، همراه با مراسم دسته‌روی وعزاداری در زادگاه این شهید والامقام در روستای آجند نکا برگزارشد.

عزاداران حسینی ، دوستان ، آشنایان و اعضای خانواده این شهید پس از 33 سال چشم انتظاری ، وداع با پیکر شهید موسی نژاد را با شکوه برگزار کردند.

مداحان در این مراسم با عزاداری و نوحه خوانی یاد و نام شهدای دشت کربلا را زنده کرده و با مرثیه سرایی برای امام حسین(ع) و یاران باوفایش، با اندیشه های این امام همام و آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

پیکر پاک شهید موسی نژاد بعد از مراسم وداع به مصلای امام خمینی (ره) شهر نکا منتقل و مراسم وداع با این شهید با حضور مردم ولایت مدار نکایی برگزار شد.

پیکر این شهید والامقام فردا پنجشنبه از مقابل سپاه نکا به سمت زادگاهش روستای آجند تشییع می شود.

این شهید در تاریخ سوم اسفندماه سال 62 در جریان عملیات خیبر در منطقه خرمال کشور عراق به شهادت رسید و در منطقه خرمال کشور عراق تفحص و به منظور انجام آزمایش‌های DNA وارد خاک کشور شد که پس از بررسی‌های صورت گرفته شناسایی و پیکرش پس از 33 سال به زادگاهش برگشت.

 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.