صمیمی: توقع نداشته باشید، اندازه امکاناتمان نتیجه می گیرم

پرتابگر دیسک کشورمان گفت:در صورتیکه از هم اکنون امکانات و برنامه ریزی مناسب برای آمادگی به منظور حضور در مسابقات جهانی داخل سالن2017 و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا نداشته باشیم، کسب نتیجه بعید خواهد بود.

محمود صمیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درخصوص درخواست دو و میدانی کاران کشورمان از مسئولان فدراسیون برای فراهم کردن امکانات لازم در فاصله یک سال تا مسابقات جهانی لندن بیان کرد: در سال  2017 مسابقات داخل سالن آسیا، قهرمانی آسیا و رقابت های جهانی را پیش رو داریم. ضمن اینکه سال 2018 هم بازی های آسیایی جاکارتا برگزار می شود که برای دو و میدانی کشورمان از اهمیت به سزایی برخوردار است، از حالا باید برای این مسابقات معتبر برنامه ریزی کرد چرا که درصورت فراهم نشدن امکانات جای گله ای نسبت به ناکامی دو و میدانی کاران باقی نمی ماند. از طرفی بدون امکانات نمی توان تمرین کرد و مسابقه داد. 

وی درخصوص روند انتخاب مربی اختصاصی اش، گفت: فدراسیون دو و میدانی قرار بود پس از پایان رقابت های المپیک ریو مربی باکیفیت بین المللی برای من جذب کند اما تاکنون صحبتی در این باره انجام نشده است، همچنان منتظر تصمیم گیری فدراسیون هستم. 
 
صمیمی درباره طلبش از تیم نفت اظهار کرد: باتوجه به گذشت یک سال هنوز نتوانستم طلب لیگ گذشته را از باشگاه نفت بگیرم و امسال هم که در تیم ذوب آهن حضور داشتم هنوز هیچ مبلغی دریافت نکرده‌ام. 
 
پرتابگر دیسک کشورمان افزود: هیچ کس نیست که به مشکلات من رسیدگی کند. فدراسیون هم کاری انجام نمی دهد ، زیرا تمام فکر فدراسیون صرف استعداد یابی در کشور شده است،وضعیت مالی خوبی ندارم و از هیچ جا هم حمایت نمی‌شوم.
 
 
صمیمی در پایان درمورد برنامه های آتی خود یاد آور شد: تا اردیبهشت ماه سال ۹۶ که قرار است رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا برگزار شود، مسابقه دیگری پیش‌رو ندارم. برهمین اساس قصد دارم با توجه به اینکه در این یک سال اخیر مسابقات متعددی بین المللی را پشت سر گذاشته ام، می‌خواهم مدتی را استراحت کنم و پس از آن مکاتباتی را با رئیس فدراسیون انجام دهم تا برایم یک اردوی خوب خارجی در نظر بگیرد تا بتوانم نتایج آبرومندانه ای را در آن رقابت ها برای کشورمان کسب کنم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار