همدان؛

تروریست ها در عراق و سوریه در تله جبهه مقاومت گرفتار شدند

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: تروریست ها در عراق و سوریه در تله جبهه مقاومت گرفتار شدند وبه زودی شکست سنگینی به آنها و حامیان غربی وارد می شود.

تروریست ها در عراق و سوریه در تله جبهه مقاومت گرفتار شدند به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر علی شادمانی عصر امروز در مراسم یادواره 14 شهید روستای قلعه قباد نهاوند در مسجد جامع این روستا گفت : آمریکا، انگلیس، اسرائیل و حامیان منطقه ای شان در باتلاق سوریه و عراق و عربستان در یمن گرفتار شده است.

وی گفت: دشمنان ضد مسلمانان و شیعیان در منطقه به تکاپو افتاده اند وبا تمام ظرفیت خود شامل کمک مالی و تسلیحاتی به دنبال راهی هستند تا تروریست ها را نجات دهند. 

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح افزود: به لطف خدا و جوانان عضو جبهه مقاومت به زودی خبر شکست و فروپاشی آنها را خواهیم شنید تا دشمنان بفهمند دیگر جایگاهی در منطقه و ممالک اسلامی ندارند.

شادمانی اظهار داشت: رژِم فاسد و حامی تروریست آل سعود تاکنون برای سرکوب آزادی مردم یمن بیش از 100میلیارد دلار هزینه کرده و بعد از دوسال در باتلاق یمن گرفتار شدن  با ورشکستگی اقتصادی روبرو شده است

معاون عملیات ستادکل نیروهای مسلح گفت: شهادت در راه خدا مهمترین عامل پیروزی در طول تاریخ و انقلاب اسلامی بوده و این موضوعی است که نقطه عطف آن در واقعه عاشورا و پیروزی خون بر شمشیر می باشد.

سردار شادمانی  افزود: یادواره شهدا را با این دیدگاه برگزار کنید که مهمترین هدف و پیام آن برای جوانان آشنایی راه و مرام شهدا در پرتو فرهنگ عاشورا و هدایت‌گری‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری در انقلاب و بیم آفرینی و نا امیدی برای دشمنان باشد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.