ترامپ: تشکیلات سیاسی حاکم بر آمریکا فاسد است

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری گفت نظام سیاسی آمریکا برای حفظ اعتبار و قدرت خود دست به هرنوع دروغ گویی می زند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت فلوریدا گفت: جنبش ما برای تعویض نظامی شکست خورده و فاسد است، وقتی که من از فاسد صحبت می کنم منظورم این است که کاملا فاسد است یعنی نظامی سیاسی که باید دولتی جدید جایگزین آن شود و شما یعنی مردم آمریکا کنترل آن را در دست داشته باشید.

ترامپ افزود: این نظام سیاسی برای حفظ اعتبار و قدرت خود دست به هر نوع دروغ گویی می زند و  این شما مردم هستید که تاوان آن را می پردازید.

وی در ادامه گفت: نظامی که در واشینگتن حاکم است و شرکت های رسانه ای و مالی که آن را تامین مالی می کنند، فقط به یک علت وجود دارد و آن این است که از خود محافظت کند و خود را غنی کند.

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ستاد انتخاباتی ما یک تهدید واقعی و تهدید موجودیتی برای آنها است که نمونه اش را تاکنون مشاهده نکرده بودند.

ترامپ افزود: تشکیلات سیاسی که سعی دارد ما را متوقف کند همان گروهی است که مسئول امضای توافقنامه های تجاری  فاجعه آمیز ما است، باعث مهاجرتهای گسترده غیرقانونی شده است، و متصدی برنامه های اقتصادی و سیاست خارجی است که باعث تضعیف کشور ما شده است.

این نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تصریح کرد: گزارش اخیری که درباره آمار اشتغالزایی در آمریکا منتشر شده است ضعیف است، تولید ناخالص داخلی( جی دی پی) به زحمت به بالای یک درصد می رسد. کارگران در آمریکا سطح درآمدشان کمتر از آن چیزی است که تقریبا بیست سال پیش بود.

ترامپ افزود: ساختار جهانی قدرت، عامل تصمیمات اقتصادی است که باعث شده است طبقه کارگری ما مورد غارت واقع شود، ثروت کشورمان از آن سلب شود و این پول به جیب معدودی از شرکت های بزرگ و نهادهای سیاسی، سرازیر شود.

دستگاه کلینتون در کانون این ساختار قدرت وجود دارد. ما این مسئله را در اسناد ویکی لیکس مشاهده کردیم که در آن اعلام شد هیلاری کلینتون مخفیانه با بانک های بین المللی جلسه داشت تا برای نابودی (کشور) برنامه ریزی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
حرف های ترامپ درست است . حتی ترامپ از تک تک افراد این دستگاه فاسد بهتر است .
آخرین اخبار