اطلاعیه سازمان خصوصی سازی درباره سهام عدالت

سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد مرجع اصلی انتشار خبرهای مرتبط با موضوع سهام عدالت تنها سایت رسمی این سازمان به نشانی www.ipo.ir است.

اطلاعیه سازمان خصوصی سازی درباره سهام عدالتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ در پی انتشار خبر کذبی در فضای مجازی مبنی بر این که "دارندگان سهام عدالت نسبت به ثبت مشخصات خود باید به فوریت در سایتی به نشانی www.sahamedalat.com اقدام کنند" سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: مرجع اصلی انتشار خبرهای مرتبط با موضوع سهام عدالت تنها سایت رسمی این سازمان به نشانی www.ipo.ir است و سایر سایت ها و پایگاه های اطلاع رسانی هیچ گونه وجاهت قانونی ندارند.

بر این اساس تاکید می نماید، هر گونه اطلاع رسانی در مورد سهام عدالت تنها از طریق رئیس کل سازمان خصوصی سازی در گفت‌وگو با رادیو و تلویزیون و نیز روزنامه و جراید و همچنین از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی به نشانی www.ipo.ir انجام خواهد شد.

سازمان خصوصی سازی این حق را برای خود مفروض می دارد که هر گونه اقدام غیرقانونی با اهداف سودجویانه تحت عنوان سهام عدالت را از مراجع قانونی پیگیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
من‌سری‌اول‌ثبت‌نام‌کردم‌اسمس‌هم‌امد ولی من‌دوهفته‌دیر‌رفتم‌گفتن‌دیر‌امدی‌دادیم به‌کسی دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
بیچاره ما هنوز بعدده سال تکلیف سهاممون روشن نیست بعضی ها م که با درست کردن سایتهای تقلبی از فرصت استفاده می کنند کلاه سر مردم می زارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
يكي از نكات ضعف اين طرح كه به اسم عدالت بود عدم رعايت عدالت در توزيع ْآن بود چرا كه به كارمندان پست كه حتي نصف فرهنگيان هم حقوق ندارد تعلق نگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
این سهام عدالت ما را کشت!!!!
Germany
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
فکر کنم ده سال پیش برگه سهام عدالت را گرفتیم بابتش هم فکر کنم 30 هزار تومانی خرج کردیم. اصلا متوجه نشدیم این برگه سهام عدالت به چه کاری می آید. الان اون 30 هزار تومانی که دادیم یعنی چقدر شده؟؟؟ از کجا باید پیگیر شویم و بگیریم می شه راهنمایی کنید.
آخرین اخبار