حیدری:امیدوارم تیم ملی صدرنشین بماند/پرسپولیس تیم همیشگی نیست

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی تیم ملی ایران از حذف قزمزپوشان پایتخت مقابل تیم دسته دومی قشقایی شیراز انتقاد کرد.

سپهر حیدری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به پیروزی سه شنبه شب تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی اظهار کرد: از برد تیم ملی بسیار خوشحال شدم در برابر کره جنوبی بازی قابل قبولی ارائه دادیم و اکنون با ده امتیاز در صدر گروه قرار داریم و امیدوارم همچنان صدرنشین بمانیم و به جام جهانی روسیه صعود کنیم.

وی افزود:من احتمال صعود تیم ملی را زیاد می دانم و قطعا با پیروزی هایی که تاکنون به دست آورده ایم نشان داده ایم که از شانس بالایی برای صعود به جام جهانی برخوردار هستیم.

بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و ذوب آهن همچنین درباره مربیگری جواد نکونام عنوان کرد: نکونام یکی از دوستان صمیمی من است،او بازیکن تیم اوساسونا بوده و همچنین در کشورهای حوزه خلیج فارس نیز سابقه بازی دارد و من در مورد تجربه وی اظهارنظر نمی کنم.امیدوارم نکونام با کسب تجربه بیشتر بتواند به تیم ملی خدمت کند.

حیدری در پایان و در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم دسته دومی قشقایی شیراز و حذف این تیم از جام حذفی گفت: البته در این مورد باید کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال نظر بدهند زیرا من مدتی است که از فوتبال دور هستم اما به نظر من پرسپولیس چهار سال است که دیگر همان تیم همیشگی نیست و هواداران و پیشکسوتان از عملکرد چند سال اخیر این باشگاه رضایت چندانی ندارند، حذف پرسپولیس مقابل قشقایی در جام حذفی گواه این ادعاست.

وی ادامه داد: با این وجود من از صمیم قلب آرزو می کنم که امسال پرسپولیسی ها در پایان فصل جاری لیگ برتر بتوانند جام را به هواداران هدیه کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار