چابهار؛

تحقق اقتصاد مقاومتی با استفاداه از قوای جوانان کشور

مسئولان برای تحقق اقتصادمقاومتی باید ازتوان جوانان کشور استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،امام جمعه چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان محلی و کشوری برای تحقق اقتصادمقاومتی باید از توان، تجربه و تخصص جوانان ایرانی بهره گیرند و کاری که از عهده جوان ایرانی بر می آید به افراد خارجی واگذار نکنند.

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار نمازگزاران را به تقوای الهی و انجام واجبات توصیه کرد و اظهارداشت: غفلت از خداوند اعمال انسان را از بین می برد.
وی با تسلیت شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، از همه مردم به خاطر حضور پررنگ و خالصانه در مجالس روضه و عزاداری تشکر کرد.
 
وی گفت: امروزه دشمنان اسلام به صورت هدفمند، عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را هدف قرار داده اند و عده ای ناآگاه هم در فضای مجازی مطالبی را عنوان می کنند که چرا این همه خرج و مخارج برای مجالس روضه می شود و بهتر است این هزینه ها خرج درمان و اشتغال شود که طرح این موارد خود برنامه ریزی دشمن است.

امام جمعه چابهار از همه مسئولان امنیتی، نظامی، انتظامی و مردمی برای برگزاری مراسم عزاداری تشکر کرد و به سربازان گمنام امام زمان (عج) به خاطر دستگیری گروهک تروریستی ۱۱ نفره خدا قوت گفت.
 
وی همچنین در خصوص روز عصای سفید و روز نابینایان گفت: نباید از این قشر غافل بود چرا که این عزیزان هم کارهای زیادی می توانند انجام دهند.
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار