در ادامه روند جنجالی‌ترین انتخابات آمریکا صورت می‌گیرد؛

اعتراض مسالمت‌آمیز هواداران مسلح ترامپ در ویرجینیا!/ تلاشی برای متحد کردن رأی‌دهندگان هم‌نظر

حامیان نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آتی آمریکا در اعتراض به رقیب وی، با سلاح در مقابل یک دفتر انتخاباتی ویرجینیا تحصن کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه هافینگتن‌پست از اعتراض حامیان مسلح دونالد ترامپ مقابل ستاد انتخاباتی نامزد دموکرات‌ها در انتخابات کنگره خبر داد. 

در این گزارش آمده است: دو نفر از طرفداران دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پنجشنبه شب مقابل یکی از دفا‌تر انتخاباتی در ویرجینیا اسلحه‌های خود را بیرون آوردند و به گفته آن‌ها، این اقدام در اعتراض به هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری و به منظور متحد کردن رأی دهندگان همفکرشان انجام شد. 

شبکه تلویزیونی نیوز پلکس -که یکی از زیرشاخه‌های سی بی‌اس در شارلوت اسویل محسوب می‌شود- گزارش داد این مردان به مدت دوازده ساعت در مقابل دفتر جِین دیتمار نامزد دموکرات‌ها در انتخابات کنگره از منطقه پنجم ویرجینیا تجمع کردند. گفته می‌شود هر دو مرد آشکارا اسلحه‌های خود را به رخ کشیدند، اقدامی که در ویرجینیا قانونی است. 

در ادامه این مطلب آمده است: دنیل پارکس، یکی از معترضان، گفت او در حال اعتراض صلح‌آمیز بود و به صورت قانونی اسلحه حمل می‌کرد. او گفت نیت بدی نداشته است. 

پارکس در گفتگو با نیوز پلکس گفت: «من فقط در تلاش برای ارائه پیام برای کسی بودم که ممکن است یکی از حامیان نزدیک ترامپ باشد. ما تهدیدی برای هیچ کس نیستیم. تنها تهدید، جهل و نادانی است و نادانی سبب ترس می‌شود.» 

اما برخی از افرادی که شاهد اقدام این مردان بودند احساس کردند در معرض تهدید قرار گرفته‌اند. 

سو وولف یکی از فعالان داوطلب ستاد انتخاباتی دیتمار گفت: «او طوری این کار را انجام داد تا ما ببینیم او یک اسلحه دارد که امری قانونی است و مشکلی ندارد، اما این اقدام سبب ارعاب می‌شود.» او همچنین گفت: «اگر او می‌خواهد از نامزد خود حمایت کند مشکلی نیست، اما نباید به اینجا بیاید و تمام روز در مقابل دفتر بایستد.» 

تصمیم اخیر ستاد انتخاباتی ترامپ برای «خارج شدن» از ویرجینیا -که به صورت موثری نشانه اذعان به شکست در این ایالت است- سبب تحریک پارکس به انجام چنین اقدامی شد. 

او گفت: «او ممکن است اینجا را ترک کرده باشد، اما ما از اینجا نمی‌رویم و من می‌خواهم اینجا بمانم و درباره آنچه که به آن باور دارم، صحبت کنم.» 

پارکس گفت برگزاری اعتراضی مشابه را در این ایالت بار دیگر از جمله حضور در ریچموند در اواخر این ماه مد نظر دارد. 

در حالی حدود ۲۵ روز تا روز برگزاری انتخابات باقی مانده است، بسیاری درباره افزایش لحن خصومت‌آمیز ابراز نگرانی می‌کنند. این هفته در تجمع انتخاباتی ترامپ، گزارشگران رسانه‌ای از سوی حامیان نامزد جمهوری خواهان هو شدند. 

در حالی که ترامپ تلاش می‌کندکارزار انتخاباتی خود را نجات دهد و از خود در مقابل ادعا‌ها در ارتباط با آزار جنسی دفاع کند، لفاظی‌هایش بیش از پیش افسارگسیخته شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Turkmenistan
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
ترامپ ! کد خدای ده( آمریکا) اگر مرغابی شود . وای بر آن ده ،بین چه غوغایی شود!
آخرین اخبار