شیراز؛

مصاف لبنیات ارژن شیراز و شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال کشور

در هفته ی پنجم مسابقات دسته برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم لبنیات ارژن شیراز رودرروی شهروند ساری قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرمربی تیم لبینیات ارژن شیراز با بیان اینکه این دیدار  روز یکشنبه 25 مهر ساعت 17 در سالن ابوالفتحی شیراز برگزار می شود، افزود: شاگردان حمید کمالی در تیم ارژن تا پایان هفته چهارم رقابت ها با یک پیروزی، 3 شکست و کسب تنها 3 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارد، همچنین تیم شهروند ساری هم با 6 امتیاز جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.
حمید کمالی سرمربی تیم لبینیات ارزن شیراز در خصوص این دیدار گفت: تیم شهروند ساری از بازیکنان و کادر فنی خوبی تشکیل شده اما مصمم هستیم در بازی های خانگی با حضور تماشاگران به پیروزی دست یابیم.
 کمالی بیان کرد: نماینده فارس در تعطیلات دو ماهه لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بدلیل حضور تیم ملی در جام جهانی فوتسال با محمد صفری و فرشید شبانی بصورت توافقی قطع همکاری کرد و جعفر نجفی بازیکن فصل گذشته این تیم بار دیگر به جمع ارژنی ها پیوست.
سرمربی تیم لبینیات ارژن شیراز اضافه کرد: میثم برمشوری بازیکن موثر چهار هفته نخست لبنیات ارژن بدلیل مصدومیت در اردوهای تیم ملی فوتسال پیش از آغاز جام جهانی در دیدارهای پیش رو نماینده فارس را همراهی نمی کند.
قضاوت بازی تیم های لبنیات ارژن شیراز و شهروند ساری را علیرضا عبدالغنی و علی میر عبداللهی بر عهده دارند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار