رشت؛

ثبت اطلاعات بیش از 500 هزار خانوار در سامانه سرشماری

در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن اطلاعات173هزار خانوار گیلان تاکنون ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان امروز اعلام کرد : این تعداد خانوار معادل 531 هزار نفر از جمعیت گیلان است.

وحید طیفوری افزود : تاکنون اطلاعات 20 و 7 دهم درصد از تعداد جمعیت و 19 درصد تعداد خانوار گیلان در سامانه اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت شده است.

وی افزود : ثبت اینترنتی اطلاعات خانوارها در سامانه سرشماری نفوس و مسکن با 3 روز تمدید تا ساعت 24 روز سه شنبه 27 مهر ادامه دارد.

معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان از شهروندان خواست درمهلت باقی مانده اطلاعات خود را در سامانه سرشماری ثبت کنند.

وحید طیفوری اعلام کرد : مرحله دوم سرشماری عمومی نفوس و مسکن از 28 مهر تا 28 آبان با مراجعه ماموران آمارگیر به در خانه شهروندان انجام خواهد شد.

وی گفت : در این مرحله ماموران آمارگیر اطلاعات خانوارهایی که در مرحله اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت نکرده اند را ثبت می کنند.

وی تصریح کرد : دریافت مجدد کد اماری متعاقبا از طریق سایت سرشماری و رسانه عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون اطلاعات و آمار سازمان برنامه و بودجه گیلان افزود : در مرحله دوم این سرشماری ماموران آمارگیر همچنین کد رهگیری خانوارهای که اطلاعاتشان را بصورت اینترنتی ثبت کرده اند را از خانوارها می گیرند.

براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 جمعیت گیلان 2 میلیون و 484 هزار نفر است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.