قزوین؛

تاکید بر نظارت بر فعالیت طرح بهین یاب

نمایندگان مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ، خواستار نظارت بر فعالیت طرح بهین یاب و تسهیلات پرداختی به واحد های تولیدی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ داوود محمدی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد  با اشاره به اینکه اشتغال از مشکلات جدی استان است افزود: طرح بهین‌ یاب از جمله اقدامات خوب دولت است که می تواند  به رونق تولید و اشتغال منجر شود.

نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای اجرای مطلوب طرح بهین‌یاب باید بر عدم انحراف تسهیلات بصورت ویژه نظارت کرد  تا تسهیلات پرداختی در جهت رونق واحدهای تولیدی، بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال‌ زایی هزینه شود.

محمدی یکی دیگر از مشکلات استان را انتقال آب از سد طالقان به قزوین برشمرد و گفت : با کلنگ‌زنی اجرای این طرح و انتقال آب از سد طالقان، آب 14 شهر و 194 روستا تامین خواهد شد که گامی موثر در جهت رفع مشکلات آبی استان به شمار می‌رود.

سیده حمیده زرآبادی دیگر  نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: یکی از موارد مهم توجه ویژه به واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ و حمایت در راستای رونق و پیشرفت این واحدها با هدف تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی  افزود: تسهیلات برای بر طرف ساختن مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط اختصاص می‌یابد و در زمینه اختصاص تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی بزرگ توجه نمی‌شود که باید این مهم مورد ارزیابی و توجه و اهمیت قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی افزود: باید اقدامات لازم در راستای تقویت، رشد و رونق شهرک صنعتی البرز با قدمت 50 سال انجام شود و به جای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید، مشکلات و موانع موجود در این شهرک صنعتی رفع و برطرف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار