حق رای و امضا پورحیدری به کدام عضو هیات مدیره می رسد؟

مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند در خصوص پرداخت هزینه های پورحیدری و حضور وی در هیات مدیره تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و افتخاری مدیر عامل این باشگاه درباره نبود پورحیدری در این هیات به بحث و تبادل نظر بپردازند تا در این صورت حق رای و امضای پورحیدری به یکی از اعضا برسد.

با این تفاسیر قرار است در اولین جلسه هیات مدیره این موضوع را بررسی و حق رای و حق امضا  به مسعود معینی، زمانی و یا جهانیان برسد البته باید در ابتدا اعضای هیات مدیره در این خصوص صحبت و تعیین تکلیف کنند تا به یک جمع بندی نهایی برسند


باشگاه استقلال بدهی پرویز مظلومی را تسویه نکرده است


 با توجه به اینکه پیش از این اعلام شده بود، پرویز مظلومی سرمربی فصل گذشته این تیم توانسته مطالباتش را دریافت کند اما طبق گفته مسئولان باشگاه استقلال هنوز این امر صورت نگرفته و این سرمربی همچنان از استقلال طلب کار است.

مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا در صورت رسیدن منابع مالی پرداخت مطالبات مظلومی را در دستور کار قرار دهند.

قرارداد بازیکنان استقلال با نظر منصوریان و دیگر مسئولان کسر می شود


با توجه به اینکه کسر قرارداد بازیکنان استقلال در دستور کار مسئولان باشگاه می باشد بر همین اساس قرار است بررسی این موضوع در جلسه هیات مدیره مطرح و نسبت به این مساله اقدامات لازم صورت گیرد.

مسئولان استقلال هنوز تصمیمی درباره کسر قراردادها نگرفته اند و در جلسه هیات مدیره این موضوع را مطرح و بررسی خواهند کرد .

قرار است کمیته ای برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شود که یکی از این افراد می تواند منصوریان باشد بر همین اساس کسر قرارداد بازیکنان با نظر منصوریان و دیگر مسئولان صورت می گیرد. 


باشگاه استقلال  هزینه های درمان پورحیدری را پرداخت می کند

با توجه به اینکه منصور پورحیدری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال این روزها به دلیل بیماری بستری است و تاکنون مطالبات خود را از باشگاه استقلال دریافت نکرده است بر همین اساس مسئولان باشگاه در نظر دارند هزینه های درمان وی را پرداخت کنند.

با این تفاسیر و با توجه به هماهنگی هایی که مسئولان باشگاه انجام داده اند قرار است پرداخت هزینه های پورحیدری در دستور کار قرار گیرد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار